On Catalunya
Galeria de paper cuixé
Aquest celler de Barcelona amaga als lavabos un museu de Julio Iglesias
Després de l’escàndol, els amos del local estan pensant què fer amb aquesta veterana galeria de paper cuixé
Ves a dinar a un restaurant a Barcelona i emporta’t gratis els plats, les cadires i fins i tot la taula
Algunos recortes del ‘¡Hola!’, en los baños de Bodega Molina. /
«Julio et mira», es llegeix a l’asseure’s als lavabos d’un celler de Barcelona al costat d’un espiell i fotos a discreció de Julio Iglesias amb posat d’‘¡Hola!’. «Julio et mira i ho saps», completa el gag visual. Solia ser carnassa de mem universal fins aquesta setmana, quan han sortit a la llum les acusacions d’abús sexual per part de dues extreballadores del cantant, segons una investigació d’eldiario.es i Univisión. Els amos del local se solidaritzen amb les presumptes víctimes –han informat avui a aquest diari– i ja estan pensant què fer amb aquest museu de paper cuixé.
És un hipnòtic laberint biogràfic de portades i retalls de l’‘¡Hola!’, totes originals, amb un fil musical amb molt «hey!» i raquetes de tennis en comptes de pomos. Hi ha qui peregrinava al bar només per visitar-lo. Aquest mini museu del mite caigut està instal·lat des de fa anys al lavabo de Bodega Molina (plaça Molina, 1). «Museu –anuncia la porta dels banys–: La vida meravellosa». El resum vital de Julio Iglesias sona ara sarcàstic després de l’escàndol. «Estem sorpresos amb la notícia –apunten els responsables del local– i estem pendents de l’evolució dels fets per veure què fem a l’espai». De moment, han retirat fotos del cantant de les xarxes socials.
«Julio et mira i ho saps», es llegeix des d’un vàter de Bodega Molina en una porta amb espiell. /
Lavabo de dones de Bodega Molina: ‘flashback’ del matrimoni d’Isabel Preysler i el marquès de Griñón. /
És un dels divertiments interioristes d’Enric Rebordosa, un dels socis del Grup Confiteria. Està darrere de Bodega Molina i un llarg etcètera de locals emblemàtics. «L’ànima d’un local –sol dir sempre – és el lavabo». Per les seves mans va passar també el d’El Maravillas (plaça de la Concòrdia, 15). Aquest és un homenatge a Romário.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Xavi Martín, exdirector de la Masia: «Laporta ha reactivat el cor del club. El repte ara és no dependre d’una heroïcitat per sobreviure»
- A la plaça Elisa Reverter Troben morta una persona sense sostre en una plaça de Badalona
- Narcotràfic Condemnat a 15 anys de presó per matar un home a Sant Andreu de la Barca en un ajustament de comptes
- Combatre el fred i la calor a les aules El pla Clima Escola Barcelona acondicionarà 30 centres educatius públics el 2026
- Mobilització educativa Els estudiants catalans se sumen a la vaga de professors del 20 de març mentre les negociacions sobre la millora salarial no avancen
