On Catalunya
10 MENÚS DEGUSTACIÓ
El restaurant Osmosis recopila els èxits pels seus 10 anys
El restaurant Osmosis (Aribau, 100) celebra 10 anys amb 10 menús degustació amb els seus grans èxits que anirà servint cada mes fins al desembre. En aquesta dècada, el xef, Frederic Fernández, i el sommelier, Nacho Montes, han creat més de 500 menús degustació setmanals en funció dels productes de temporada (no hi ha carta) i 2.000 plats de cuina catalana creativa.
D’aquí faran una selecció amb el millor de cada mes. Ara cuinen set dels millors plats que han servit al març des del 2006.
Temes:
- Una exquisidesa El restaurant de Catalunya on pots menjar un menú amb estrella Michelin per menys de 50 euros
- La Vuelta a Espanya Paula Blasi: així és la ciclista catalana d’Esplugues que aspira a guanyar la Vuelta
- Ciclisme Paula Blasi fa història a l’Angliru i conquereix la Vuelta a Espanya
- Vaga de docents Junqueras avisa Illa que si Trapero no dimiteix «haurà de cessar-lo»: «Infiltrar policies en assemblees de mestres no té sentit»
- Nova actualització ¿Guanyarà el PP per majoria absoluta les eleccions a Andalusia 2026? Així estan les prediccions més enllà de les enquestes
