On Catalunya
Menjar asiàtic
Bufets lliures, el paradís dels golafres
Barbacoes coreanes, sushi a vessar, gyozes i empanadilles eternes... Aquests són els llocs més virals on anar a satisfer la gola

Uno de los fotografiables rincones de la filial de K10 sushi en Sant Boi. /
Encara no han obert i han aconseguit més de 235 mil visualitzacions. És Teppan Buey (Santander, 82), un nou bufet lliure de menjar asiàtic que ja s’ha anotat el seu primer viral a TikTok. La clau de l’èxit: un vídeo amb humor, un local gegant i fins i tot un robot samurai que parla. Fins diumenge estan de preobertura, per als que vulguin provar-lo (amb reserva).
Aquest nou local és un dels moltíssims bufets lliures que triomfen a les xarxes. Semblen ser les paraules màgiques per moure masses: prometre munts de menjar com si fos la cova de les meravelles. Per descomptat, quan es ve a aquests llocs no és per l’alta qualitat, sinó perquè més enllà del seu ajustadíssim preu ofereixen experiències diferents.
Notícies relacionadesPer exemple, en el K10 Sushi de Sant Boi (carretera de la Santa Creu de Calafell, 35) compten amb una escenografia futurista digna de casino de pel·lícula de James Bond, amb cascades, llums i taules flotant sobre l’aigua que els ha fet guanyar milers de seguidors. I a Tarragona hi ha Amo Sushi (Josep Maria Folch i Torres, 6), que es va fer viral pel mateix motiu: té taules flotant sobre un llac.
A mesura que els bufets lliures es convertien en tot un èxit, apareixien noves propostes de menjar asiàtic fins a rebentar, cada una de les quals amb una temàtica diferent. D’aquests tens Xiăo Juan Cūn (Diputació, 221), famós per ser un bufet lliure especialitzat en barbacoa coreana, o Jing Duck (Albert Ferrer i Soler, 2, Vilanova i la Geltrú), que va obrir el 2024 traient pit de ser el primer bufet d’ànec a la pequinesa d’Europa.
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Tendències en salut L’ashwagandha, el suplement que conquista dones en la menopausa: «M’ha tret la boirina del cap»
- 53 anys d’història Un tresor fotogràfic, en perill
- Nova etapa L’emotiu comiat de Ramon Pellicer del ‘TN’ de TV3 després de 23 anys: «Ara assumirem altres responsabilitats»
- Estrena televisiva ‘OT 2025’ arriba amb un nou jurat i un programa d’humor
- Exclusiva Aquests són i així actuaven els membres de ‘La manada’ de Castelldefels, empresonats per violar tres dones
- Acord del Govern amb ERC Catalunya obrirà tres noves delegacions a la Xina, Canadà i Jordània
- Canvi climàtic Màxima alerta: nous estudis avancen dràsticament la frenada del Corrent Atlàntic
- EUROVISIÓ RTVE trasllada a l'organització d'Eurovisió que sortirà del festival si participa Israel
- Debat de política general Junts pressiona el PSC i sotmetrà a votació al Parlament els pactes amb Sánchez