On Catalunya
CIUTAT DIBUIXADA
Plaça de la Vila de Gràcia: ¿Berenarem al campanar?
El campanar situat dalt de la Torre del Rellotge és el punt més elevat de tota la zona
Acostar-se a la plaça de la Vila de Gràcia és entrar al cor d’aquest barri inundat de joves famílies, nens, turistes i veïns que se citen als seus carrers. Aquesta plaça ja ha tingut quatre noms: d’ Orient, de la Constitució, de Rius i Taulet i, actualment, de la Vila de Gràcia. I la seva torre, la Torre del Rellotge, té un sobrenom afectuós, el 'campanar de Gràcia', perquè el seu campanar es va col·locar dalt de l’edifici, el punt més alt de tot el poble, més que els campanars de les parròquies de la zona. Els berenars de molts nens del barri, a la sortida de l’escola, tenen lloc aquí.
Gràcia
La Torre del Rellotge és a la plaça de la Vila de Gràcia, situada per sota de la travessera de Gràcia.
Temes:
- Gastronomia Joan Roca, un dels millors xefs del món, revela els tres millors restaurants de Catalunya
- Informe del comitè científic La investigació del ministeri sobre l’origen de la pesta porcina a Catalunya torna a obrir la porta a la hipòtesi de l’entrepà
- Vaga Els sindicats ferroviaris desconvoquen la vaga a partir de demà després d’arribar a un acord amb Transports
- Eleccions a Aragó El PSOE no fa cap autocrítica després de la seva patacada a l’Aragó i consagra Pilar Alegría com a líder regional
- Jocs Olímpics Milà-Cortina 2026 Bernat Sellés, esquí de fons: «Les pistes de la Cerdanya han sigut el pati de casa meva»
