On Catalunya
ciutat dibuixada
Palau Robert: amanides del dia i 40 anys de notícies
El jardí, un bonic racó per menjar a l'aire lliure, acull una mostra sobre els 40 anys d'EL PERIÓDICO, amb 120 portades i 100 fotos
palaurobert
¿Què us semblaria visitar un jardí públic on hi ha els metres quadrats més cars de Barcelona, obrir el tàper amb una amanida preparada a casa i, mentrestant, llegir algunes de les 120 portades i veure algunes de les 100 fotografies que resumeixen els 40 anys d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA als 20 plafons col·locats entre la vegetació del Palau Robert?
EIXAMPLE
Notícies relacionadesEl Palau Robert és a la cantonada del passeig de Gràcia amb la Diagonal.
Temes:
- En confiança Andrés Fajngold, humorista: “Quan estic sol, em sento buit, no trobo sentit a res”
- Vida saludable Aurelio Rojas, cardiòleg: "La dieta mediterrània és una de les que més beneficis aporta a la nostra salut"
- Desviaments de trànsit Talls a Barcelona aquest diumenge per la Cursa d’El Corte Inglés: carrers afectats i canvis en 40 línies de bus
- Arriba a Espanya ‘The Lady’, la sèrie sobre Sarah Ferguson
- Una altra ‘revolució’: arriba Mourinho i se’n va algun "gallet"
