50% de descompte
Dies bojos Black Friday a EL PERIÓDICO

Més de 15 dies a meitat de preu. Aquesta és la proposta d’EL PERIÓDICO per al Black Friday d’aquest any. A partir del divendres 11 de novembre i fins al diumenge 27 de novembre, totes les tarifes de subscripció disponibles a través de la web del diari s’ofereixen amb un 50 per cent de descompte.
A causa del caràcter extraordinari de la proposta, aquesta només es manté durant uns dies i el diari la fa només accessible a nous subscriptors. El Black Friday és una oportunitat única per conèixer els avantatges de subscriure’s a El Periódico.
El portal de subscripcions ofereix diverses modalitats per adaptar-se a les necessitats de cada lector. L’opció digital ofereix unatarifa exclusiva anual + 3 mesos gratis que et permetrà disfrutar de manera il·limitada de tots els continguts exclusius, accés a l’edició impresa i avantatges únics de la comunitat P+. Aquells que durant la setmana no poden llegir el diari amb tranquil·litat poden escollir la subscripció a l’edició impresa de cap de setmana i els més assidus disposen de la tarifa a l’edició impresa de dilluns a diumenge; totes aquestes opcions inclouen l’accés digital que els permet disfrutar igualment dels continguts web. A l’apartat tarifes de subscripcions d’EL PERIÓDICO es poden consultar tots els detalls de cadascuna de les ofertes.
- Cas sota investigació L’Ana Julia va rebre a la presó regals dels funcionaris a canvi de sexe
- Pep Guardiola i Cristina Serra, a prop de firmar el divorci
- Mor Margot Friedländer, supervivent de l’Holocaust
- Febre per Bad Bunny: 10 concerts a Madrid i 2 a Barcelona
- A Sagrada Família Barcelona compra un altre bloc de pisos a l'Eixample per tanteig i retracte
- Benestar Álvaro Bilbao, psicòleg: "Preocupar-se molt per les coses pot ser un símptoma de salut mental fràgil"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Mercat immobiliari Gonzalo Bernardos és molt pessimista amb el futur de la vivenda: «Veurem gent a...»
- Al Centre "De premi": el bar de Sabadell aclamat per les seves patates braves
- Guardiola, a prop de firmar el divorci