El jutge cita Ábalos i Koldo dijous per valorar si els envia a la presó
Les acusacions populars ja van avançar que demanaran que ingressi a la presó, cosa que obliga el magistrat a analitzar aquesta possibilitat
El magistrat Leopoldo Puente, que instrueix el cas Koldo en el Tribunal Suprem, ha convocat l’exministre José Luis Ábalos i qui va ser assessor seu a Transports Koldo García per al 27 de novembre per a la celebració d’una vista breu "a l’efecte de resoldre sobre la modificació de les mesures cautelars" que ja pesen sobre tots dos.
La citació es produeix en el marc de la causa per l’adjudicació presumptament fraudulenta de contractes per a la compra de mascaretes. Es valorarà en tot cas si han d’entrar a la presó després de conèixer les peticions de presó que demanen per a ells la Fiscalia Anticorrupció i les acusacions populars, ja que aquestes últimes han avançat que ho sol·licitaran. El ministeri públic estudia si secundarà aquesta mesura o exigirà una fiança.
- Baixa temporal Andreu Buenafuente abandona TVE de manera inesperada per prescripció mèdica: «He de parar una mica»
- Salut mental ¿Atendre el teu fill o deixar-lo plorar? Rafa Guerrero, psicoterapeuta, aclareix els dubtes: «És una aberració...»
- Funció pública Pujada salarial dels funcionaris: què ofereix el Govern, a quants treballadors afecta i quan es cobraria
- Una altra nena de 4 anys, a l’uci Mor una nena de 6 anys després d’un tractament dental a València i la Generalitat ordena tancar la clínica
- Natura L'espectacular poble de conte a només 30 minuts de Vic
- Espectacular vista Mallorca des de Barcelona: la preciosa postal amb què s’ha despertat la capital catalana
- Ficció i salut mental Les noves sèries reinventen la professió de terapeuta i desmonten prejudicis
- El llegat d’Ernest Lluch
- Dimiteix més de la meitat de la direcció d’ERC a Barcelona
- El PP creu que Sánchez pot estar preparant l’indult del lletrat
