València
Antonio Tejero, ingressat en estat greu en un hospital de València
El colpista està ingressat des de dilluns i es troba acompanyat per la seva família

El colpista Antonio Tejero està ingressat, en estat greu, en un hospital de la província de València, com ha pogut confirmar Levante-EMV a través de diverses fonts de reconeguda solvència. Tejero, de 93 anys d'edat i que resideix a València, porta ingressat des del passat dilluns a l'hospital acompanyat per la seva família. La seva filla resideix a la localitat d'Alzira i és muller de l'artista faller Julio Monterrubio.
Encara que al llarg del matí, han circulat rumors de la seva mort -totes elles han citat el diari El Mundo com a font-, aquest diari ha pogut confirmar que el militar no ha mort de moment. Permaneix ingressat al mateix hospital on la seva muller ja va morir fa uns anys. En els últims mesos, abans de necessitar l'ingrés, ha estat rebent l'assistència dels equips de la unitat d'hospitalització domiciliària a la seva pròpia casa.
Mateix bulo fa tres anys
No és la primera vegada que els mitjans de comunicació han donat el colpista per mort. Va ser al novembre de 2022, fa gairebé tres anys, quan va circular un missatge per l'aplicació WhatsApp que donava per mort Tejero i, de fet, informava sobre el velatori al Tanatori de la localitat amb data i hora. El rumor va circular tant que el tanatori va rebre milers de trucades per tractar de confirmar la notícia.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- HABITATGE Polèmica per l’anunci del Ministeri d’Habitatge: tres adults compartint pis desencadena una onada de crítiques
- Eduardo Mendoza: "Tothom està indignat per alguna cosa, però jo no, vivim formidablement"
- Congrés d’Aecoc Roig anima els empresaris a "sortir de l’armari i no tenir por"
- Barcelonejant Arriba a Barcelona la màquina viral de postals sorpresa que ha desencadenat la bogeria a Nova York
- La crisi habitacional El Govern estudia la prohibició de la compra especulativa d’habitatge
- Successos Ordre d'allunyament i llibertat vigilada per als menors del Berguedà acusats d'agressió sexual
- Violència masclista Les acusacions mantenen la petició de presó permanent revisable per a l'acusat d'assassinar la parella a Campdevànol
- Tribunal Constitucional El fiscal s’oposa que el TC aixequi de forma cautelar l’ordre de detenció de Puigdemont
- 40è aniversari El 23-F per a mil·lennistes: ¿Com va ser el cop d’Estat de Tejero?
- Acte amb economistes Junqueras veu «molt lluny» l’acord sobre finançament i reclama a la societat civil que també pressioni