Tribunal Constitucional
El TC eleva al ple el recurs de Puigdemont, però no resoldrà fins al setembre si li aixeca l'ordre de detenció

El ple del Tribunal Constitucional que comença aquest dimarts acceptarà ser qui doni tràmit als recursos d'empara presentats pels processats en rebel·lia del 'procés', l'expresident Carles Puigdemont i els 'exconsellers' Toni Comín i Luís Puig, però no decidirà sobre la seva admissió fins al setembre.
Això implica que tampoc es pronunciarà sobre l'ordre de detenció cautelar que pesa sobre l'expresident català fins aleshores, encara que en el seu recurs hagi sol·licitat que es revisi amb urgència la seva situació.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Estàs convidat a un casament properament? Aquests són els errors més comuns
- El pilot sallentí Pau Alsina mor als 17 anys en un accident durant un entrenament
- Tribunal Constitucional El TC eleva al ple el recurs de Puigdemont, però no resoldrà fins al setembre si li aixeca l'ordre de detenció
- Nova norma El Govern impulsa una llei perquè els directius públics siguin elegits per meritocràcia i no per adscripció política
- L'evolució de la seguretat Els robatoris cauen gairebé un 10% a Barcelona i els incidents amb navalles pugen un 38%