TRIBUNALS
La jutge del cas Supercopa cita el 18 de juny Aldama perquè aclareixi si Rubiales va afavorir l’Andorra de Piqué
La magistrada ha acordat aquesta diligència després d’accedir a la declaració del comissionista a l’Audiència Nacional, en la qual va reconèixer que va recórrer a Koldo García amb la intenció d’aconseguir l’ascens administratiu a Segona B del Zamora Club de Futbol

La jutge del cas Supercopa, Delia Rodrigo,ha citat a declarar com a testimoni el comissionista del cas de les mascaretes, Víctor de Aldama, que va assegurar que s’havia emprenyat amb l’expresident de la Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF) Luis Rubiales, a qui va acusar d’afavorir el FC Andorra de Gerard Piqué. La magistrada ha acordat aquesta diligència després de visionar la declaració de l’empresari a l’Audiència Nacional, en la qual va fer les declaracions.
Aldama va confessar que va recórrer a l’exassessor Koldo García per mirar d’arribar al Ministeri de Cultura el 2019 amb la intenció d’aconseguir l’ascens administratiu a Segona B del Zamora Club de Futbol, del qual el comissionista n’era president.
L’Associació Transparència i Democràcia en l’Esport, que exerceix l’acusació popular en el cas Supercopa, havia demanat per la seva banda a la magistrada Delia Rodrigo que interrogui com a testimoni Víctor de Aldama perquè pugui «exposar detalladament el succeït amb l’ascens del FC Andorra».
- Pont local ¿Quins centres comercials obren el 9 de juny, Segona Pasqua, a Barcelona i Catalunya?
- Entendre-hi més ‘El conte de la serventa’ va ser una realitat a Irlanda: 9.000 nadons morts i 56.000 mares solteres maltractades al segle XX
- Amb diversos ingressats Un presumpte brot de salmonel·la causa almenys una vintena d’afectats a Sant Adrià
- Barcelona es juga un 14% del PIB si els turistes la deixessin de visitar
- Calendari Quina festa és el 9 de juny? Només aquests municipis de Barcelona tindran un pont de tres dies
- Com estendre bé la roba: el truc definitiu
- Salut ¿Per què els mosquits sempre et piquen a tu? La ciència ja té la resposta
- TRIBUNALS La jutge del cas Supercopa cita el 18 de juny Aldama perquè aclareixi si Rubiales va afavorir l’Andorra de Piqué
- Medi ambient Catalunya ven cada any dos milions de tones d’escombraries a l’estranger
- Comprova quants diners tenen els teus veïns i els de tots els barris de Barcelona