Mazón treu pit de les tasques de neteja a les zones industrials
El president de la Generalitat Valenciana assegura haver apujat el pressupost d’aquesta partida d’un a 6,5 milions d’euros

El president de la Generalitat Valeciana, Carlos Mazón, va remarcar ahir que el Consell, a través d’Ivace+i, "ha invertit 6,5 milions d’euros per condicionar 40 àrees industrials afectades per la dana" i va assegurar que "les tasques de neteja i rehabilitació ja estan finalitzades al 100 per cent". Mazón va posar en valor, a través d’un comunicat, l’"esforç" de la Generalitat per "recuperar l’activitat empresarial en el menor temps possible" i va afirmar que amb aquesta iniciativa el Consell "està al costat dels municipis per donar-los suport i ajudar-los en la recuperació dels espais empresarials, que són clau per a l’economia local i de la Comunitat Valenciana".
Així, va destacar que la Generalitat Valenciana "va ampliar el contracte d’emergència inicial per a la neteja dels espais empresarials d’un milió d’euros als 6,5 milions actuals". I va afegir: "S’han augmentat els efectius, vehicles, maquinària i operaris necessaris per donar resposta a les necessitats de les àrees industrials".
Així mateix, va assenyalar que "es va facilitar a les empreses un entorn i unes condicions propícies per a l’accés als centres de treball, mentre puguin recuperar la normalitat productiva, logística i de servei fonamental per avançar en la reconstrucció de les zones damnificades".
Notícies relacionadesPrimera fase
Les actuacions de condicionament han consistit, en una primera fase, en la retirada de runa, vehicles, llot i fang. Posteriorment, les operacions s’han centrat en la recollida de petits estris i neteja de carrers amb una execució del 100%. S’ha actuat en 40 àrees industrials de Riba-roja de Túria, Albal, Alfafar, Beniparrell, Catarroja, Massanassa, Benetússer, Paiporta, Picanya, Sedaví, la pedania Forn d’Alcedo, Xirivella, Aldaia, Algemesí i Quart de Poblet.
- Sondeig polític d’Espanya Enquesta eleccions generals Espanya: L’auge de Vox dispara el bloc de la dreta i acosta el PSOE al PP
- La Seguretat Social adverteix: si guanyes 300 euros al mes hauràs de donar-te d’alta com a autònom
- Comerç icònic Lledó Mas diu adeu després de 118 anys
- Testimoni Commoció a València per l’home trobat mort després de 15 anys: «Mentre pagues, ningú es preocupa de si ets viu»
- Dotze d’octubre Una recepció sense Sánchez ni Ayuso
- Així és com pots evitar una de les estafes telefòniques més comunes de l'any 2025
- L'ànima vella i l'esperit jove del Toro més contemporani
- Sense previsió de represa La dana Alice obliga a cancel·lar 27 trens en el corredor ferroviari entre Barcelona i València
- Seguretat Social El Govern proposa apujar la quota dels autònoms entre 11 i 200 euros el 2026
- Futbol El Barça va concedir a Limak l’obra del Camp Nou malgrat que un informe tècnic li atorgava la pitjor puntuació