Sàmper: "En un divorci, un ha de deixar que l’altre marxi en pau"
El conseller d’Empresa i Treball es defensa de les crítiques de Junts, partit en què va militar

Barcelona 18 11 2020 Politica Sesion de control al Govern en el Parlament En la foto Miquel Samper FOTO de FERRAN NADEU /
Miquel Sàmper va assumir ahir el seu càrrec i noves responsabilitats al capdavant de la Conselleria d’Empresa i Treball. El fins fa uns mesos militant de Junts –abans també ho va ser de Convergència– es converteix així en nou conseller de l’Executiu del PSC.
Si l’any 2021 ho va ser d’Interior amb Quim Torra, a partir d’ahir ho és d’Empresa i Treball per a Salvador Illa. Una transició que no ha sigut vista amb bons ulls pels seus antics companys de partit, a qui ha replicat després de rebre de Roger Torrent la seva nova cartera.
Notícies relacionades"Ningú qüestiona que quan algú no està enamorat de la seva parella se’n pugui divorciar i cal deixar-lo marxar en pau", va dir a preguntes dels periodistes. El seu predecessor al capdavant del departament d’Interior, Miquel Buch, el va qualificar de "Judes" i el secretari general del seu expartit, Jordi Turull, el va acusar de jugar a la "borsa" i de moure’s al costat de "qui més cotitza".
"Quan un ja té uns anys, aquest tipus de coses ja no t’afecten", va afirmar. "Jo sempre vaig dir que sortia del meu partit per un distanciament ideològic, per una bretxa ideològica que cada vegada s’anava fent més gran. I no sortiré d’aquí, per més que dues o tres persones diguin el que estan dient", va afegir.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Tensió als Estats Units Els EUA surten al carrer de forma multitudinària en protesta per Trump
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tempesta judicial i política La caiguda de Cerdán impulsa en el PSOE avançar les generals
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»
- L’hora més crítica Sánchez acudirà dimecres a la sessió de control al Congrés per respondre per l’escàndol de Santos Cerdán
- Les gravacions del cas Koldo Koldo García va oferir al cap de la Policia Nacional avions d’Air Europa per deportar migrants magribins durant la covid
- Augmenten les probabilitats que un asteroide impacti contra la Lluna el 2032