Sàmper: "En un divorci, un ha de deixar que l’altre marxi en pau"
El conseller d’Empresa i Treball es defensa de les crítiques de Junts, partit en què va militar
Barcelona 18 11 2020 Politica Sesion de control al Govern en el Parlament En la foto Miquel Samper FOTO de FERRAN NADEU /
Miquel Sàmper va assumir ahir el seu càrrec i noves responsabilitats al capdavant de la Conselleria d’Empresa i Treball. El fins fa uns mesos militant de Junts –abans també ho va ser de Convergència– es converteix així en nou conseller de l’Executiu del PSC.
Si l’any 2021 ho va ser d’Interior amb Quim Torra, a partir d’ahir ho és d’Empresa i Treball per a Salvador Illa. Una transició que no ha sigut vista amb bons ulls pels seus antics companys de partit, a qui ha replicat després de rebre de Roger Torrent la seva nova cartera.
Notícies relacionades"Ningú qüestiona que quan algú no està enamorat de la seva parella se’n pugui divorciar i cal deixar-lo marxar en pau", va dir a preguntes dels periodistes. El seu predecessor al capdavant del departament d’Interior, Miquel Buch, el va qualificar de "Judes" i el secretari general del seu expartit, Jordi Turull, el va acusar de jugar a la "borsa" i de moure’s al costat de "qui més cotitza".
"Quan un ja té uns anys, aquest tipus de coses ja no t’afecten", va afirmar. "Jo sempre vaig dir que sortia del meu partit per un distanciament ideològic, per una bretxa ideològica que cada vegada s’anava fent més gran. I no sortiré d’aquí, per més que dues o tres persones diguin el que estan dient", va afegir.
- Infecció poc freqüent Illa continua evolucionant bé i ja s’ha començat a moure
- Reflexió i creació artística Manel Jimenez-Morales, docent de la UOC: "Les persones que es tanquen tenen una sensibilitat per viure el conflicte amb una intel·ligència emocional molt més gran"
- ACCIDENT FERROVIARI Transports va adjudicar a Ferrovial, OHLA, FCC i Azvi el 2022 les obres de les vies del tram de l’accident per 52,5 milions
- Tragèdia ferroviària El PP trenca la treva política sobre els accidents de tren i parla d’«un Govern desbordat»
- Barbacoes i romesco Infla’t a calçots a preus populars: aquesta és l’agenda de macromenjadors a l’aire lliure de Barcelona
