Un constructor vinculat a Koldo va guanyar una obra d’Hisenda canària
José Ruz va obtenir l’adjudicació milionària de la reforma de l’edifici Royal
Levantina, Ingeniería y Construcción (LIC), una empresa valenciana que dirigeix José Ruz, vinculat al cas Koldo, va obtenir l’adjudicació de la reforma interior i condicionament de l’edifici Royal per allotjar la Delegació de la Hisenda Tributària canària a Las Palmas de Gran Canaria per una quantia de 6,5 milions d’euros. Aquest sucós contracte apareix a les investigacions de la Unitat Central Operativa (UCO) de la Guàrdia Civil.
La taca del cas Koldo s’estén per primera vegada, per tant, a un departament del Govern d’Ángel Víctor Torres, fora del control del PSOE. Les sospites de la Guàrdia Civil esquitxen Román Rodríguez, president de Nova Canàries, que va ocupar en la passada legislatura la vicepresidència i la conselleria d’Hisenda, departament del qual depèn l’Agència Tributària Canària.
- "Ansu hauria pogut ser Lamine Yamal"
- La web de Russia Today va fomentar la violència i la polarització en moments crítics per a Catalunya i Espanya
- Veïns de la ‘nova Diagonal’ denuncien pífies a les voreres
- L’ús de ‘bots’ va propulsar la cobertura de la propaganda russa sobre l’1-O
- El congrés del joc obre l’any firal i omple hotels a BCN
- Successos Cau a Sabadell una banda de ciberestafadors que enviava 1.000 SMS fraudulents per minut
- Finances municipals Cornellà aprova un pressupost de 113 milions d’euros per al 2025, un 5% superior al de l’any anterior
- Comerç exterior La Generalitat llança un pla per pal·liar els efectes dels aranzels de Trump
- TRIBUNALS El Suprem demana dades a WhatsApp i Google per mirar de recuperar els missatges del fiscal general esborrats
- A l’estació del Poblenou Un vigilant de seguretat del metro de Barcelona perd un ull després d’una brutal agressió