Líder de Junts
Turull, intervingut amb èxit d’una insuficiència cardíaca
El secretari general de Junts per Catalunya, Jordi Turull, va ser intervingut amb èxit a l’Hospital de Bellvitge de Barcelona després de patir una insuficiència cardíaca. Turull, de 57 anys, va tenir una indisposició i va ingressar al centre hospitalari, on se li va practicar un cateterisme. El partit va emetre un comunicat en el qual explica que la intervenció va ser exitosa i s’està recuperant.
Turull participava en unes jornades de treball a la comarca del Baix Llobregat quan va tenir un infart, de manera que el van traslladar a aquest hospital, el més proper a la zona. Després de la intervenció, Turull es troba estable i "iniciant la recuperació", segons la nota informativa de la formació.
Turull és secretari general del partit independentista des del juny del 2022. La seva trajectòria política va estar vinculada primer a Convergència, posteriorment al PDECat, que va estar a punt de dirigir, i posteriorment a Junts. Ha passat per la política local –resideix a Parets del Vallès- i ha dirigit el grup parlamentari de Junts per Catalunya, entre altres comeses. Va ser condemnat pel procés i va passar més de tres anys a la presó.
- Tribunals Els Mossos tanquen la investigació per la mort de l’amo de Mango: conclouen que la caiguda va ser accidental
- Humor ‘La casa nostra’, la ‘sitcom’ de Dani de la Orden amb què 3Cat recuperarà l’esperit de ‘Plats bruts’
- Procés impulsat per l'ajuntament Badalona desallotja el popular bar de 'tardeos' Santa Lola davant el malestar dels propietaris
- Església Lleó XIV nomena el barceloní Daniel Palau nou bisbe de Lleida
- Ferran Corominas: "Vam jugar 10 minuts plorant, ens vèiem a Segona"
- Una estranya mutació genètica permet que algunes persones dormin menys
- Nou posicionament Junts vol prohibir el burca al carrer i vetar l'ús del vel a escoles i instituts
- Procés impulsat per l'ajuntament Badalona desallotja el popular bar de 'tardeos' Santa Lola davant el malestar dels propietaris
- Manresa Un dels mossos que va participar en el rescat d'una menor al Cardener: "Em va sortir de dins, veia que la nena s'estava ofegant"
- Nou acord El Govern lliga amb ERC l’última injecció de recursos i salva la seva estabilitat sense pressupostos