Visita reial
El rei emèrit es deixa veure per primera vegada a Sanxenxo 48 hores després d’arribar-hi
El pare de Felip VI és a Galícia per disfrutar d’una de les seves grans passions, la vela
Dos mesos després de la seva última visita a Sanxenxo, el rei Joan Carles es troba de nou a la localitat gallega, que s’ha convertit en el seu gran refugi des que va abandonar Espanya i es va instal·lar a Abu Dhabi l’agost del 2020.
Aquest dilluns l’emèrit aterrava a Vigo entorn de les 13.30 hores, i començava així una estada al nostre país –la quarta en tres anys– que s’allargarà previsiblement fins dilluns, 2 d’octubre. Com ha passat en els seus anteriors viatges a Galícia, el pare de Felip VI es troba a Sanxenxo per disfrutar d’una de les seves grans passions, la vela.
I menys d’un mes després que El Bribón es proclamés campió del món a l’illa de Wrigth, al Regne Unit, Joan Carles torna a posar-se al timó de la seva embarcació per competir en el trofeu que porta el seu nom, ‘Rei Joan Carles I’, que se celebrarà aquest cap de setmana a Sanxenxo.
Després de gairebé dos dies en què ha aprofitat per descansar, ha disfrutat de la gastronomia gallega i s’ha retrobat amb les seves amistats, l’emèrit ha abandonat per primera vegada la casa de Pedro Campos per començar la seva posada al punt per a la regata.
Entorn de les 12.30, el monarca ha aparegut al Club Nàutic de Sanxenxo, on ha sigut rebut no només per un gran nombre de mitjans de comunicació sinó també per diverses persones que no han dubtat a aplaudir-lo i victorejar-lo al crit de ‘Visca Espanya, visca el rei’. Una mostra de carinyo que Joan Carles ha agraït amb un gran somriure saludant amb la mà.
Notícies relacionadesA bon pas, i amb un ‘look’ còmode a joc amb la resta de la seva tripulació –pantalons blau marí, armilla tècnica en el mateix color, polo blanc de màniga llarga, gorra i ulleres de sol–, l’emèrit s’ha dirigit al pantalà i, després de baixar les escales amb bastanta agilitat –cosa que confirma el seu bon estat de forma– ha pujat a El Bribón per iniciar els entrenaments, que continuaran fins que arrenqui la competició aquest divendres.
Una jornada en què està previst que Joan Carles rebi la visita de la seva filla la infanta Elena, tot i que podria no ser l’única. I és que, tal com han explicat a ‘Vamos a ver’, un altre membre de la seva família podria desplaçar-se fins a Sanxenxo per veure’l.
- Laura Lobo, advocada experta en herències: “No s’ha de donar per fet que els nebots hereten del tiet solter i sense fills”
- Horta-Guinardó Les disputes obliguen a tancar l’Associació de Veïns del Carmel
- Marc Márquez passa pel quiròfan i es complica la seva reaparició
- Futbol El Barça va concedir a Limak l’obra del Camp Nou malgrat que un informe tècnic li atorgava la pitjor puntuació
- Anàlisi Improvisació organitzada
- Empreses La venda del 33% de Planeta dels Lara García s’encalla
- Consell Executiu Catalunya redueix un 95% l’impost de successions al camp per facilitar el relleu generacional
- MACROECONOMIA L’FMI torna a revisar a l’alça el creixement d’Espanya per al 2025 fins al 2,9%
- Investigació d’IrsiCaixa Una vacuna de Can Ruti potencia la resposta immunitària en càncer de bufeta no invasiu, segons un estudi
- Comarques de l’Ebre El Govern no descarta expropiacions i preveu mesures de seguretat als edificis en zones inundables