Afirma que és una política sense «essència»
L’atac masclista d’Alfonso Guerra a Yolanda Díaz: «Deu haver tingut temps entre una perruqueria i una altra»
L’exvicepresident del Govern central Alfonso Guerra ha criticat a la vicepresidenta segona del Govern, Yolanda Díaz, la seva falta d’«essència» en política i ha ironitzat sobre les crítiques de Díaz a l’expresident del Govern Felipe González considerant que les deu haver fet entre «una perruqueria i una altra».
En una entrevista aquest dijous a Antena 3, recollida per Europa Press, Guerra ha sigut preguntat per les declaracions de la líder de Sumar en les quals li retreia a l’expresident del Govern Felipe González falta de rigor polític i jurídic, davant la qual cosa Guerra ha ironitzat: «Deu haver tingut temps entre una perruqueria i una altra».
En campaña, Feijóo dijo que «de maquillaje Yolanda Díaz sabe mucho». Hoy es Alfonso Guerra el que, para atacar a una mujer y política, dice de la vicepresidenta del Gobierno que se pasa el día «de peluquería en peluquería». Reducir la política a bromitas machistas es degradarla. pic.twitter.com/YuKWp3U1aN
— Elizabeth Duval (@_elizabethduval) 21 de septiembre de 2023
La presentadora del programa, davant aquestes paraules de l’exvicepresident, li ha assenyalat que aquest comentari li faria «guanyar moltes crítiques» i Guerra ha respost: és «la veritat, dedica molt temps» a la perruqueria.
Guerra ha retret a Díaz la seva falta d’«essència» en política. «És una dona que diu ‘soc en un tren, i ara estic conversant amb un fugat’, ¿d’acord? ¿I què més?», ha assenyalat amb sarcasme.
Al ser preguntat per la reunió que va mantenir Díaz amb l’expresident Carles Puigdemont, l’exdirigent socialista ho ha considerat una «infàmia». Creu que «aquest país s’ha tornat boig» si aquesta trobada pot tenir lloc «sense que passi res».
«Qui representa el Govern d’una nació no pot anar-se’n a veure un senyor que és un pròfug, que ha mostrat una gran covardia i que està tot el dia treballant a Europa per al descrèdit de la democràcia», ha sentenciat Guerra.
- Prova popular Luis Enrique corre a Barcelona per la seva filla Xana en una edició multitudinària de la Cursa d’El Corte Inglés
- Lleig comiat d’Ancelotti que esquitxa Florentino i el vestidor
- Interior combatrà el frau en els canvis de sexe en els Bombers
- Al peu de Collserola La Fiscalia investiga la instal·lació de barracons en un parc protegit de Sarrià
- Molts ho confonen amb fatiga: així comença la insuficiència cardíaca que afecta 700.000 espanyols
- Per què dormim tan malament, quines conseqüències té l’insomni i com podem millorar el son
- Patronal Foment acusa Illa de perpetrar "una socialització de la propietat privada mai vista" amb el seu topall al lloguer de temporada
- Usurpació de l'habitatge Una dona acull una amiga a casa i acaba ocupant-li el pis amb dos homes a Barcelona
- FUTBOL El Brasil anuncia el fitxatge d’Ancelotti abans que el Reial Madrid l’acomiadi
- CITA DE LAPORTA AMB EL TÈCNIC Flick segellarà la seva renovació pel Barça fins al 2027 quan es conquisti la Lliga