Negociació
El PP ofereix a Vox formar part del Govern de Múrcia i evitar noves eleccions
El candidat del PP a la presidència de la Comunitat, Fernando López Miras, ha ofert a Vox formar part del Govern regional, a fi d’acabar amb la situació actual de «bloqueig» i no «condemnar» els ciutadans a unes terceres eleccions en menys de sis mesos, segons ha pogut saber Europa Press de fonts del PP.
D’aquesta manera, segons fonts del PP, s’acabaria amb el «bloqueig» en què es troba la Regió des del 28 de maig i s’evitaria la repetició electoral.
Cal recordar, que dijous vinent, 7 de setembre, s’acaba el termini per elegir president de la Comunitat. En cas de no ser així, aniríem a una repetició electoral.
Temes:
- "Florentino, ven-lo d’una vegada a l’Aràbia"
- Hisenda confirma: Aquest és l’únic poble fora de Barcelona que entra al top-20 dels més rics de Catalunya
- Actuació policial Els Mossos salven a Barcelona una dona que es volia suïcidar i que va quedar penjada de la façana
- Un any de la dana Protestes contra Mazón als carrers de València: 229 mantes tèrmiques per recordar les víctimes
- Mobilitat «Se’t fica el soroll al cap»: les parades de bus interurbà en ple carrer desesperen els veïns de Barcelona
- Hisenda confirma: Aquest és l’únic poble fora de Barcelona que entra al top-20 dels més rics de Catalunya
- Cas Koldo El sistema de pagaments al PSOE sorprèn el jutge: ¿Els diners els recollia qualsevol persona que li digués Koldo, un motorista, qui fos?»
- Al Congrés Junts aprova la llei d’Atenció a la Clientela del Govern que prohibeix les trucades ‘spam’
- BARÇA Pedri es lesiona i estarà diverses setmanes de baixa
- La jutge nega al MNAC la possibilitat d’un informe pericial sobre el trasllat de les pintures de Sixena
