Les noves cares
Aquests són els membres de la Mesa del Congrés

Envoltada d’incertesa fins a l’últim moment, la 15a legislatura de la democràcia arrenca aquest dijous amb la confecció de la nova Mesa del Congrés, que per primera vegada estarà presidida per un partit diferent del que va guanyar les eleccions. La socialista Francina Armengol s’ha convertit en la tercera autoritat de l’Estat després de l’acord del PSOE amb els seus socis de la legislatura passada i també amb Junts.
Aquests són els nou membres de la nova Mesa del Congrés.
Carmen Navarro (Albacete, 1978) repetirà en la Mesa del Congrés com a secretària quarta. La diputada del PP va entrar en aquest òrgan el febrer del 2023 per substituir Adolfo Suárez Illana, que va abandonar la política el novembre de l’any passat. És, a més, portaveu del PP de Castella-la Manxa i des de l’arribada d’Alberto Núñez Feijóo a la direcció del partit és vicesecretària de Política Social.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables