Pròxims viatges
Joan Carles I assegura que tornarà «moltes vegades» a Galícia aquest estiu
Al Reial Club Nàutic de Sanxenxo, el rei emèrit va ser rebut per la tripulació del ‘Bribón’ entre crits de joia i aplaudiments, a més de sentir-se crits de ¡«benvingut, Joan Carles!» i «¡no se’n vagi!»

El rei emèrit, Joan Carles I, va assegurar que tornarà «moltes vegades» a Galícia aquest estiu i va assenyalar que està «molt content».
Així ho va dir aquest diumenge a la nit, a preguntes dels mitjans de comunicació, a les portes del Reial Club Nàutic de Sanxenxo (RCNS). En la mateixa jornada en la qual el ‘Bribón’ capitanejat per Joan Carles I va aconseguir la primera posició.
En el RCNS, Joan Carles I va ser rebut per la tripulació del ‘Bribón’ entre crits de joia i aplaudiments i es van sentir crits de «¡benvingut, Joan Carles!» i «¡no se’n vagi!».
Notícies relacionadesAl descendir del cotxe del seu amic Pedro Campos, el rei emèrit, vestit amb camisa blava, armilla i pantalons blau marí, recolzat en el seu bastó, es va fer una foto amb el seu equip de regates.
Aquestes van ser les seves primeres paraules des que dimecres va arribar a Galícia des d’Abu Dhabi, on viu des de l’any 2020. Així, el rei emèrit, durant la seva estada a Pontevedra, va disfrutar de la vela en un entrono tranquil.
- Sentència del TSJC Condemnen la Sagrada Família per acomiadar una treballadora l’endemà de deixar d’estar blindada per tenir un fill
- De compres ¿Quan comencen les rebaixes d’estiu 2025? Dates de Zara, Mango i El Corte Inglés
- Préstecs Emancipació Illa llança una línia de crèdits sense interessos per ajudar els joves a pagar l’entrada del seu primer habitatge
- Repàs a 10 alcaldes de l’àrea de Barcelona en l’equador del mandat
- Un paracaigudista resulta ferit molt greu a Empuriabrava
- Emergència habitacional Collboni pressiona Airbnb amb un nou conveni i mesures penals
- El Síndic demana allotjar famílies vulnerables en pisos turístics
- PDU Delta. Reformulació 750 nous habitatges entre Gavà i Sant Boi
- Urbanisme Llum verda a un pla hoteler i residencial al voltant de l’aeroport
- Televisió 3Cat revoluciona amb nous platós els seus informatius