Eleccions
¿Qui ha guanyat el debat entre Sánchez i Feijóo? El veredicte dels articulistes d’EL PERIÓDICO
Cara a cara entre Pedro SÁnchez i Alberto Nuñez Feijóo ,en DIRECTE
¿Qui guanyarà les eleccions generals? Aquestes són les prediccions més enllà de les enquestes
Així són les enquestes de les eleccions generals
Multimèdia | ¿Qui serà president? Tots els escenaris possibles

Un sol debat cara a cara entre els dos principals candidats a la presidència del Govern després del 23J; sense partit de tornada, sense possibilitat d’esmenar possibles errors com en altres ocasions. Pedro Sánchez (PSOE) i Alberto Núñez-Feijóo (PP) es van citar aquest dilluns a les 22.00 hores en un plató d’Atresmedia i van sortir a guanyar-se l’audiència durant 100 intensos minuts.
El debat –per moments aspre, amb moltes interrupcions– entre el president del Govern, que n’havia plantejat un total de sis, i el líder de l’oposició des de l’any passat, que ha rebutjat participar en d’altres, es va estructurar en quatre blocs temàtics –economia, política social i igualtat, pactes i polítiques d’Estat –i va ser moderat pels periodistes Ana Pastor i Vicente Vallés.
La majoria dels opinants d’EL PERIÓDICO consultats consideren que el va guanyar el líder del PP (5) per diferents motius o que el debat va fer taules (4).
- ACTUALITAT BLAUGRANA El FC Barcelona prepara ja el retorn a l’estadi de Montjuïc
- Evolució demogràfica Un de cada tres espanyols tindrà més de 65 anys el 2070
- Les batalles del Madrid Florentino declara la guerra a tothom
- TELEVISIÓ I MAS Sandra Barneda
- Santa Tecla 2025 Tarragona i Mataró s'enfrontaran en un duel musical de bandes per commemorar els 100 anys del pasdoble 'Amparito Roca'