Eleccions municipals i autonòmiques 2023 |

El PP es prepara per a una nit d’alegries, amb un triomf clar en les eleccions municipals, les primeres de caràcter general que guanyen en set anys, des de les generals del juny del 2016. Els conservadors també són «optimistes raonables» en alguns territoris que poden arrabassar-li al PSOE com el País Valencià.
A la Comunitat de Madrid, Isabel Díaz Ayuso pot arribar a arrasar amb una majoria absoluta contundent, fins als 72 escons, segons l’enquesta de Gad 3 per a les televisions autonòmiques.
Alberto Núñez Feijóo ha arribat a la seu central del PP, al carrer de Génova de Madrid, a les vuit de la tarda. Seguirà el recompte de les urnes amb els seus principals col·laboradors, entre d’altres, la secretària general del partit, Cuca Gamarra, i el coordinador general, Elías Bendodo.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»