Conflicte polític
Puigdemont replica a Bolaños: «He tingut sort, a d’altres els van enterrar en calç viva»
Borràs torna a intervenir al Parlament per Sant Jordi, malgrat la seva condemna
David Madí: «Després de l’1-O em van implicar en un procés de negociació amb la Casa del Rei i Puigdemont»

L’expresident de la Generalitat Carles Puigdemont ha respost les paraules del ministre de Presidència, Félix Bolaños, que ha dit que és «cada dia més allunyat de Catalunya». «Encara he tingut sort: a d’altres els del seu partit els van segrestar, van torturar i van matar. I els van enterrar en calç viva», ha respost Puigdemont amb referència als GAL.
Aquest matí, en declaracions a La 2 i Ràdio 4, Bolaños ha emplaçat Puigdemont a tornar a Espanya i retre comptes davant la justícia, tot i que ha dit no saber «què té al cap» l’expresident.
Notícies relacionadesDes de Twitter, Puigdemont ha contestat al ministre, a qui ha suggerit «documentar-se una mica» per trobar «arguments» per criticar-lo «de manera més consistent que no la denigració i el menyspreu que acostumen a practicar».
És fàcil de saber què penso (si és que es refereix a això). Només cal llegir una mica, i que no pateixi, que allò llegit no s’encomana. Com que veig que parla de mi sense que jo li ho hagi demanat, li suggereixo que es documenti una mica: segur que trobarà arguments per… https://t.co/EWZj8daDu8
— krls.eth / Carles Puigdemont (@KRLS) 21 de abril de 2023
En la mateixa entrevista, Bolaños ha elogiat la «valentia» d’Aragonès d’apostar per dialogar «amb diferents» i no haver «parat el rellotge el 2017» com sí que considera que ha fet l’expresident Carles Puigdemont. En tot cas, i com defensa cada vegada que en té ocasió, la seva lectura de la situació és que Catalunya ja ha «girat full» del conflicte i ara està centrada en altres problemàtiques d’urgència.
- Sense sortir de la comarca El poble a només 30 minuts de Rubí ideal per a una escapada de natura sense sortir del Vallès
- EL PARTIT DEL CIUTAT DE VALÈNCIA Els genis decideixen quan ser-ho
- Els herois que han combatut contra el monstre
- Oci estival Els ‘beach clubs’ arrelen a BCN
- Muntatges financers De Vigo a Olot: el rastre d’Eusebio Novas
- Famosos El youtuber Jordi Wild (40 anys) ho té clar sobre el català: «El castellà ja ha guanyat»
- Acord del Govern espanyol amb Catalunya El PP defineix la quitació del deute del FLA com «una altra amnistia comptable» als independentistes
- Un sector en el punt de mira (i 4) Aquí estan les cases més luxoses d’Espanya, que han duplicat les seves vendes en cinc anys
- Guerra a l’est d’Europa La pau de Trump a Ucraïna fa aigües
- Badalona Albiol denuncia la falta d’infraestructures que ha obligat a tancar les platges de Badalona: «En 11 anys no s’ha construït res»