Portaveu d’Unides Podem
Pablo Echenique hospitalitzat per una pneumònia des de divendres
Fonts del seu entorn assenyalen que l’evolució és positiva i que el pronòstic és estable

El portaveu d’Unides Podem al Congrés, Pablo Echenique, està hospitalitzat des de divendres passat per una pneumònia. Segons expliquen fonts del seu entorn, el dirigent morat té un «pronòstic estable» i en les últimes hores «l’evolució ha sigut positiva». De moment, Echenique es mantindrà hospitalitzat per analitzar-ne l’evolució i comprovar que el tractament que se li està aplicant està funcionant.
Aquest dissabte, fonts de l’entorn del que va ser secretari d’Organització de Podem i actual portaveu del grup parlamentari d’Unides Podem-En Comú Podem-Galícia En Comú han revelat que Echenique està ingressat a l’hospital des de divendres passat, tot i que no han volgut indicar en quin centre mèdic es troba. Segons indiquen, es deu a una «pneumònia amb pronòstic estable». En les últimes setmanes, el dirigent de Podem ja havia estat malalt, i va haver de suspendre algunes de les rodes de premsa previstes.
Segons apunten des del seu entorn, «en les últimes hores l’evolució ha sigut positiva, ja que li ha baixat la febre». Les mateixes fonts expliquen que l’equip facultatiu de l’hospital considera que cal continuar amb el tractament per confirmar la remissió i cura de la malaltia.
- Ambients extrems Això és el que es va trobar a l’obrir una cova segellada durant 5 milions d’anys
- Carta de comiat Mor als 35 anys la ‘influencer’ Nicky Newman: «Si llegeixes això, significa que he mort»
- Ricard Parés, president del Consell de Veterinaris de Catalunya: «Els animals podran moure’s lliurement per qualsevol espai»
- Tu i jo som tres La crítica de Monegal: Felipe, Guerra i ‘l’Emperador del Paral·lel’
- Medi ambient Imputat un ex alt càrrec de la Generalitat per donar un tracte de favor a la cimentera de Montcada
- Viatges Quan els turistes se n’han anat
- Al minut La Mercè 2023: últimes notícies de les festes de Barcelona, en directe
- Gravamen a les emissions Els creuers hauran de pagar un impost de 1.440 euros per atracar a Catalunya
- Telecomunicacions El fons britànic Zegona negocia amb Vodafone la compra de la seva filial a Espanya
- Barcelonejant El nou rècord de l’home de les aigües: 24 hores nedant en cercles en aquesta micropiscina