Presentació literària
Jordi Pujol reclama una «gran mobilització» en favor del català, que veu en perill
L’expresident de la Generalitat revela que té un manuscrit inèdit d’unes 130 pàgines sobre els tipus d’honor, com es guanya i com es perd
L’expresident de la Generalitat Jordi Pujol ha reclamat aquest dimecres una «gran mobilització» en favor del català, que considera que està en perill i que veu decisiu per al futur de Catalunya.
«No sé si tothom està absolutament convençut d’això», ha lamentat en la presentació de ‘L’última conversa. Trobada a Queralbs’ (Editorial Lapislàtzuli) a l’Institut d’Estudis Catalans, en un llibre que recull l’última conversa que va mantenir amb el catalanòfil Ko Tazawa.
Notícies relacionadesA més, Pujol ha revelat que té un manuscrit inèdit d’unes 130 pàgines sobre els tipus d’honor, com es guanya i com es perd: «I com t’ajuden a perdre’l o procuren que el perdis», ha afegit.
(Més informació, ben aviat)
Temes:
- Detinguts cinc camioners a Riudellots de la Selva per robar la càrrega que duien i simular que ho havia fet algú altre
- Pagament flexible José Ramón, assessor fiscal: "Si no pots pagar la renda en dos terminis, pots demanar ajornar-la fins a 24 mesos"
- Llocs emblemàtics Els racons de Vic que formen part de la història del cinema i de la televisió
- Ple municipal Barcelona compra per sis milions d’euros una finca de 14 pisos al carrer Diputació
- A Barcelona Inaugurat el CaixaResearch Institute, el primer centre sobre immunologia del sud d’Europa: «És un dels grans reptes de la biomedicina actual»
