Polèmica a Twitter
Jaume Alonso-Cuevillas demana perdó i firma la pau amb el restaurant que el va acusar de voler marxar sense pagar
El parlamentari de Junts assumeix que, malgrat les «desqualificacions gratuïtes», hauria d’haver sigut «més prudent i responsable» amb els seus comentaris.

«Demano disculpes per haver provocat una polèmica que vaig començar jo mateix amb un tuit que no hauria d’haver publicat». En un parell de publicacions en el seu compte personal de Twitter, la mateixa xarxa on havia abocat anteriorment la seva crítica, el parlamentari català de Junts Jaume Alonso-Cuevillas ha volgut demanar aquest divendres perdó i tancar la polèmica per una disputa sobre el servei durant un dinar al restaurant Mimolet de Girona.
En un missatge escrit dimecres passat, l’exadvocat de Puigdemont havia denunciat el «preu desproporcionat» i l’«atenció molt millorable» del restaurant gironí, sense deixar, per això, de lloar la seva «qualitat excepcional».
Aquest missatge va ser respost immediatament pel cap de sala del Mimolet, Álvaro Ureña, que assegurava que aquesta crítica furibunda venia motivada per haver volgut marxar sense pagar una ampolla de vi que el polític es va beure sencera, a més d’acusar-lo d’haver «faltat al respecte a una companya» i titllar-lo de «prepotent».
Davant la forta polèmica que es va crear immediatament a les xarxes socials, Cuevillas va decidir esborrar el missatge i aquest divendres, dos dies després, ha volgut mostrar el seu penediment.
Notícies relacionades
«Un agradable àpat al restaurant Mimolet de Girona, de cap manera havia de convertir-se en una baralla pública amb un dels seus empleats. Lamento les desqualificacions gratuïtes, però assumeixo que vaig ser jo qui hauria d’haver sigut més prudent i responsable», s’ha sincerat el parlamentari de Junts, que ha promès que en el futur tornaria al restaurant: «Disfrutaré dels seus serveis com he fet sempre, amb carinyo i generositat».
Des del Mimolet tampoc han volgut fer més sang de l’assumpte i el mateix cap de sala ha acceptat les disculpes de Cuevillas assumint també que ell tampoc va ser correcte en les formes: «Gràcies per la disculpa, Jaume. Jo també en demano per les formes en les quals em vaig expressar. La resposta va ser en calent i accepto que ho hauria d’haver gestionat millor», ha respost Ureña.
- Jordi Tarrés: "M’han trasplantat el fetge i el ronyó. Mai m’hauria imaginat veure’m així"
- La Coca-Cola de Josep Cuní
- Sancions Possible multa per posar un cartell d’alarma a casa sense tenir el servei contractat: fins a 100.000 euros
- Endarrerir el rellotge ¿Quin dia és el canvi d’hora a Espanya? L’horari d’hivern 2025 és a tocar
- LLEI DE MEMÒRIA DEMOCRÀTICA El Govern xifra en més d’1,5 milions les peticions de nacionalitat per la llei de nets
- Aquesta moneda del Mundial del 82 es converteix en un tresor: pot arribar a 35.000 euros
- Quan i com s’aplicarien Els canvis que planteja Treball per al permís per defunció d’un familiar i per cures pal·liatives
- Valor incalculable ¿Què se sap del robatori al Louvre i qui són els lladres? Les dues hipòtesis que estudien la policia i els experts
- Hàbit nociu Igualtat alerta en una campanya que «l’escola» del porno pot tenir «conseqüències devastadores»
- Negociació amb el Govern ERC admet avenços en la negociació del nou finançament però continua veient lluny un acord