Abans del judici
El Tribunal de Comptes fixa per al desembre la vista prèvia per les despeses a l’exterior del procés
Les parts podran plantejar els seus últims arguments per mirar d’evitar el judici
El Tribunal de Comptes continua endavant amb la tramitació del procediment obert per presumpta responsabilitat comptable per l’1-O i l’acció exterior del Govern, i ha fixat per al 16 de desembre l’audiència prèvia, que és l’última possibilitat que tenen els encausats per mirar d’evitar el judici, a través de la presentació de les qüestions processals que considerin oportunes.
L’assenyalament, realitzat amb tres mesos d’antelació, ha sigut notificat pel Departament Segon de la Secció d’Enjudiciament del tribunal a les parts, segons va informar aquest divendres el mateix tribunal.
L’última resolució coneguda de l’òrgan fiscalitzador va consistir a tornar a Raül Romeva, Oriol Junqueras i 18 encausats més en el procediment el dipòsit en efectiu constituït per ERC en la fase d’actuacions prèvies, per 2.136.164 euros, quan la delegada instructora va decidir rebutjar els avals de l’Institut Català de Finances (ICF) per cobrir la fiança de 5,4 milions d’euros imposada el primer dia.
- A més de ferides genitals El nadó maltractat a Barcelona ja presentava fissures anals i un hematoma a la galta quan va visitar l’Hospital de Sant Joan de Déu
- Prediccions meteorològiques L’Aemet alerta de temps inestable aquesta setmana: pluges i tempestes amb avís groc i taronja en aquestes zones d’Espanya avui
- A Lleida Passarel·les sobre el buit i aigües turqueses: la ruta a Catalunya que competeix amb el 'Caminito del Rey'
- Queda en llibertat La mare del nadó maltractat a Barcelona va buscar a Google "la meva parella no tracta bé el meu fill"
- Presó sense fiança per la dona acusada de matar la seva parella a Salt
