Canvi de partit
ERC proposa com a candidat a alcalde a l’Hospitalet l’exregidor del PSC que va denunciar irregularitats
Jaume Graells va deixar les files socialistes fa uns dies

L’Executiva d’ERC de l’Hospitalet de Llobregat (Barcelona) ha proposat aquest dilluns l’exregidor del PSC Jaume Graells, que va ser qui va denunciar les presumptes irregularitats en el Consell Esportiu del municipi, com a candidat a l’alcaldia de la ciutat en les eleccions municipals del 2023.
En un comunicat, els republicans han anunciat que posen en marxa el procés de primàries i l’assemblea de la formació haurà de ratificar Graells com a candidat el 16 de juny.
L’exregidor socialista es va donar de baixa del PSC fa uns dies criticant l’actitud del partit davant les presumptes irregularitats en el Consell Esportiu de l’Hospitalet, que ell va denunciar i per les quals l’alcaldessa de la ciutat, Núria Marín, està investigada.
Amb «il·lusió»
Notícies relacionadesEn el comunicat, ERC ha assegurat que Graells, «davant la passivitat de l’alcaldessa i la inacció del seu partit, sumat a l’esgotament del projecte del PSC, s’ha anat distanciant d’aquest partit durant tot aquest temps fins a anunciar la seva baixa com a militant i la seva renúncia a l’acta de regidor, sense que això impliqui cap renúncia en la seva il·lusió per continuar treballant per la ciutat que estima».
La formació republicana ha assegurat que amb la incorporació de Graells busquen enfortir el seu projecte al municipi «comptant amb persones independents i sectors representatius que estimen la ciutat per oferir una candidatura forta i plural que permeti disputar l’alcaldia a Núria Marín», informa Europa Press.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Santa Tecla 2025 Tarragona i Mataró s'enfrontaran en un duel musical de bandes per commemorar els 100 anys del pasdoble 'Amparito Roca'
- Nou informa ANAR El ‘bullying’ creix a Espanya a causa del mal ús de la intel·ligència artificial
- A ALACANT Sánchez anuncia un pla de 13.000 milions, la inversió més gran de la història per als aeroports espanyols
- Tribunals Després de dos anys i mig d’investigació, Sandro Rosell i Bartomeu declaren davant la jutge pel cas Negreira
- El cim de Barcelona La Sagrada Família arrenca a l’octubre el centenari de la mort de Gaudí, que culminarà el 10 de juny amb el cim del temple coronat