Incident a Barcelona
Els Mossos denuncien Pere Pujol Ferrusola per conducció temerària i fugida
ESPECIAL MULTIMÈDIA | La trama Pujol, un clan familiar sota investigació
Els Mossos d’Esquadra van denunciar aquest dissabte passat un conductor que es va negar a aturar-se al ser interpel·lat per una patrulla per circular imprudentment per Barcelona. El titular del vehicle, que en lloc d’obeir va fugir de manera temerària, és Pere Pujol i Ferrusola, un dels fills de l’expresident de la Generalitat Jordi Pujol, segons confirmen a EL PERIÓDICO fonts coneixedores.
Els fets van succeir a la Rambla de Barcelona quan una patrulla dels Mossos va cridar l’atenció a un vehicle que circulava de manera negligent. Però el conductor, en lloc d’aturar-se, va fugir.
Notícies relacionadesFent cas omís de les ordres dels agents, l’home va fugir de manera temerària, circulant per alguns carrers en sentit contrari, saltant-se els semàfors i a gran velocitat. Els policies van perdre el seu rastre quan el cotxe va agafar la Ronda.
El propietari del cotxe, al comprovar les dades de la matrícula, ha resultat ser Pere Pujol i Ferrusola. Els Mossos, a més d’imposar-li diverses sancions de trànsit, també l’han denunciat per un delicte de desobediència a agents de l’autoritat.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Marc Márquez impressiona Ducati
- Fiscalitat Novetats en la Renda 2025: nou límit per fer la declaració
- Després de passar per l’uci Àngel Llàcer actualitza el seu estat de salut: «Torno a estar de baixa»
- Obituari Publicitat amb denúncia
- Sanitat Només 3 de cada 10 infermeres especialistes treballen segons la preparació
- Ciclisme El Giro prepara una tercera setmana molt dura a Vingegaard
- Ral·li dakar Al-Rajhi resisteix davant Lategan i Schareina no pot amb Sanders
- Tennis Alcaraz resol de manera imperial el debut a Austràlia
- Una estrella qüestionada Vinícius es perd a Aràbia
- Actualitat blaugrana El Barça demana una pròrroga per jugar a Montjuïc fins a l’abril