Ressaca del 13-F
El PSOE descarta abstenir-se perquè governi Mañueco i desautoritza Puente
El portaveu de l’executiva remarca que el partit no facilitarà l’Executiu a un PP «tacat per la corrupció» i que va provocar l’avanç electoral
Els socialistes emfatitzen que rere les urnes a Castella i Lleó ha quedat clar que l’alternativa és o el PSOE o el «retrocés» de Vox amb el PP de «subaltern»

O el PSOE o Vox, complementat amb l’«apèndix» del PP. Els socialistes ja situen la confrontació electoral en aquesta disjuntiva després del fiasco que van suposar les urnes d’aquest diumenge a Castella i Lleó. I en aquest discurs no es pot ajudar el PP, facilitar el Govern a Alfonso Fernández Mañueco. Ferraz descarta, almenys per ara, una abstenció per fer president al cap de la Junta en funcions. Per molt que s’hi mostrés partidari una veu autoritzada com la d’Óscar Puente, alcalde de Valladolid, secretari provincial del partit i exportaveu de la cúpula federal. La cúpula de Pedro Sánchez entén que si el PP va provocar l’«escenari», al trencar el seu Executiu amb Ciutadans i convocar uns comicis anticipats, ha de ser ara el «responsable» de sortir de l’embolic, i no esperar que sigui el PSOE el que li tregui les castanyes del foc.
Eleccions Castella i Lleó Espanya Buidada Felipe Sicilia Luis Tudanca Juan Espadas Sòria Lleó Castella i Lleó Andalusia Pablo Casado Ciutadans Eleccions a Andalusia PP - Partit Popular PSOE Pedro Sánchez Isabel Díaz Ayuso Juan Manuel Moreno Santiago Abascal Vox Óscar Puente Santiago
- Peña Ubiña Mor un escalador a la mateixa muntanya que va matar el seu pare fa 31 anys
- EDUCACIÓ SUPERIOR La universitat detecta mancances acadèmiques serioses en els alumnes
- Laboral Això és el que mai has de fer estant de baixa, segons els advocats laboralistes
- El vestidor del Madrid s’atipa d’un Vinícius a la baixa
- Laboral ¿Com m’afecta la reducció de la jornada laboral si ja treballo 37,5 hores a la setmana o menys?
- Patrimoni L’església de Sant Sever reobre després de cinc anys de restauració
- Llum verda per convertir la Masia en la futura seu social del Barça
- Categòric ‘no’ veïnal a accelerar el Camp Nou amb obres 24 hores al dia
- Una xacra social Consens per al Pacte d’Estat contra la violència de gènere
- Una jutge va denegar protecció a la dona assassinada a Benalmádena