Política
UPN suspèn de militància els diputats que van votar en contra de la reforma laboral
El Comitè de Garanties i Disciplina d’UPN ha proposat suspendre de militància durant dos anys i mig els diputats Carlos García Adanero i Sergio Sayas per no haver acatat la directriu del partit de recolzar la reforma laboral.
Així ho ha decidit el Comitè de Garanties després d’escoltar dilluns els dos diputats, a qui va citar a comparèixer a la seu d’UPN a Pamplona.
Notícies relacionadesEl Comitè de Garanties adopta aquesta decisió després que el Comitè Executiu del partit, amb l’aval del Consell Polític d’UPN, sol·licités que els dos diputats entreguessin l’acta o, altrament, iniciaria el procediment per a la seva expulsió.
A partir d’ara, Sayas i García Adanero disposen de cinc dies per presentar al·legacions a la proposta del Comitè de Garanties. Els diputats presentaran al·legacions, segons ha confirmat el mateix García Adanero en declaracions a EP.
- Albares diu que Morón i Rota no s’utilitzaran al marge de les Nacions Unides
- El conflicte reobre el fantasma del petroli per 80 dòlars el barril
- Perilla la relació de Teheran i Pequín, que donava empara per cru barat
- Els iranians celebren la mort de Khamenei però temen els bombardejos
- Guerra de psicòpates
