Batalla interna
Díaz denuncia que una part del Govern vol mantenir l’statu quo de la reforma laboral del PP
La crisi interna del Govern central a compte de la derogació de la reforma laboral és de pes. Divendres es va obrir en la coalició una bretxa provocada per la batalla per dirimir qui coordina el desmuntatge de la norma que va aprovar el PP el 2012. Nadia Calviño o Yolanda Díaz. Però el conflicte va més enllà. La vicepresidenta segona i líder d’Unides Podem ha denunciat que el debat «és de continguts i no de persones». Segons ha dit, a l’ala socialista de l’Executiu hi ha els que volen «que es mantingui l’statu quo» de la reforma laboral.
Felipe Sicilia Héctor Gómez Hernández Unides Podem Pablo Echenique Irene Montero Canvi de Govern PSOE Govern Pedro Sánchez Podem Félix Bolaños García Yolanda Díaz Pérez Nadia Calviño María Jesús Montero Reforma laboral Isabel Serra Adriana Lastra Ministeri de Treball
- ¡Que deixis de plorar, nen!
- Sorteig Extraordinari de Nadal 2025 Comprovar Loteria Nadal 2025: consultar si el meu dècim té premi
- La Policia es presenta al CNIO a petició d’Anticorrupció, que investiga una denúncia
- Investigació oberta Mossos rastreja el GPS del mòbil de Jonathan Andic per reconstruir els seus passos
- CRÍTICA David Bisbal, nadales d’etiqueta i èxits ‘turbo’
- Actor amb problemes Tylor Chase, l’exestrella infantil de Nickelodeon que ara viu al carrer
- Estil de vida El secret de la longevitat de Lewandowski per seguir a l’elit amb 37 anys: «No és el que faig ara, sinó el que he fet els últims 10 anys»
- Actuació del Tribunal de Comptes Investiguen l’Agència Espanyola de Cooperació Internacional per contractes sense justificar de 21,7 milions
- EL DOLÇ MOMENT BLANC-I-BLAU L’Espanyol s’acosta més que mai al seu somni: «Hem de lluitar per entrar a Europa i arribar a dalt de tot»
- Esdeveniment consolidat Barcelona regula el botellon nadalenc del carrer Mandri: tancament dels supermercats 24 hores i talls de tràfic
