De 17 a 18 anys
Sánchez llança un bonus cultural jove de 400 euros
Aquesta ajuda directa busca incentivar la compra de llibres i el consum en la indústria cultural
El president del Govern central, Pedro Sánchez, ha anunciat aquest dimecres un bonus cultural jove. En la seva roda de premsa des d’Eslovènia, Sánchez ha anunciat la inclusió en els Pressupostos Generals de l’Estat d’un «bonus cultural jove, com fan França i Itàlia». Aquest bonus consisteix en una ajuda directa de 400 euros per als que passin de 17 a 18 anys, perquè comprin llibres i consumeixin qualsevol tipus d’activitat artística.
«Volem continuar protegint els joves per a la seva emancipació i entre tots ajudar la indústria cultural», ha assenyalat.
(Continuem ampliant aquesta informació)
Ione Belarra Madrid Unides Podem Cine espanyol Eslovènia Indústria editorial PSOE Miquel Iceta Dansa Pressupostos Generals de l'Estat Govern Pedro Sánchez Música Teatre Cine Podem Yolanda Díaz Pérez Joves
- Òbit Mor Verónica Echegui als 42 anys
- Històries de les Glòries (4) L’escalèxtric viatger de Porcioles
- INCENDIS FORESTALS Una vella i «maleïda» cançó de Serrat, l’himne per recordar l’estiu en què va cremar l’oest espanyol
- Dol en el cine espanyol Mor Verónica Echegui, l’actriu que es va saber desmarcar de ‘la Juani’
- Servei d’Aigües de Catalunya Una sentència tomba la pujada de l’aigua en una ciutat de l’àrea de Barcelona per «frau de llei» i «desviació de poder»