Els efectes de la vaga ferroviària
Aragonès exigeix per carta a Sánchez «solucions urgents» per a Rodalies
El president reclama «més implicació» al Ministeri de Transports mentre no es traspassi la gestió

barcelona/WhatsApp Image 2021-10-02 at 21.24.42.jpg /
El president de la Generalitat, Pere Aragonès, ha enviat una carta al president del Govern, Pedro Sánchez, en què li exigeix una «proposta urgent» de l’Executiu central per solucionar els problemes al servei de Rodalies de Catalunya, que durant els últims dies s’està veient afectat per la vaga de maquinistes, que aquest dimarts arriba a la quarta jornada. En aquest sentit, el cap del Govern reclama, a més, una implicació» «més gran del Ministeri de Transports, que dirigeix Raquel Sánchez.
En la missiva, Aragonès expressa la seva preocupació per la situació de Rodalies dels últims dies i «per la necessitat urgent de poder comptar amb un servei ferroviari de Rodalies regular, puntual, segur i fiable». Segons el president, els catalans pateixen un «greuge històric pel mal funcionament del servei ofert per aquest operador, com s’està evidenciant de nou aquests últims dies», i per això ha insistit a reclamar el traspàs de la gestió de Rodalies a la Generalitat.
- Entrevista Carla Simón: «La meva mare va deixar l’heroïna i em va tenir a mi, tot i que després va arribar la putada de la sida»
- Restauració Tanquen una desena de bars i restaurants de la Costa Brava després del suïcidi del propietari
- Accident a Portugal Almenys 15 morts i 18 ferits al descarrilar un funicular a Lisboa
- Sanitat privada El grup Vithas estrenarà el seu hospital de referència a Catalunya a l’octubre
- Un crim sense resoldre 24 anys desprén L’ADN del jersei d’Helena Jubany obre la porta a un judici
- Cimera a París 26 països, entre ells Espanya, "es comprometen formalment" a desplegar tropes a Ucraïna un cop signada la pau
- Onze de Setembre Illa dissenya una Diada «oberta al món»: «Catalunya és un país ric dins de la seva diversitat»
- Xoc entre poders Illa critica la plantada de Feijóo en l’obertura de l’any judicial: «No podem desmuntar o desprestigiar les institucions»
- Òbit Giorgio Armani, el ‘rei’ de la moda italiana, mor als 91 anys
- Discrepàncies internes Rull rebutja els motius de Giró per anar-se’n de Junts: «Quan hi ha possibilitat d’entesa s’entra a fons, aquí i a Madrid»