Anècdota a Sevilla
Una rata irromp al Parlament andalús i revoluciona el ple
Alguns diputats han sortit corrents al veure el rosegador, que ha aparegut sota els bancs de Vox i Cs
Una rata ha irromput aquest dimecres al saló de plens del Parlament andalús durant l’inici de la sessió. La presència del rosegador ha causat un gran enrenou entre els diputats i ha obligat a parar el ple fins que han aconseguit fer fora l’animal.
La rata ha aparegut sobtadament sota els escons dels diputats, entre el grup de Vox i el de Ciutadans, mentre la presidenta del Parlament, Marta Bosquet, donava pas al primer punt de l’ordre del dia. Ha sigut ella la qui ha vist l’animal, i, després de fer un crit, s’ha parat la sessió ràpidament.
Notícies relacionadesLa presència del rosegador, que corria d’un costat a l’altre, ha causat un gran enrenou entre els diputats, que s’han aixecat dels seus seients i fins i tot alguns han sortit corrents del saló.
Després d’uns minuts, s’ha aconseguit que la rata sortís del saló per la part posterior de la Mesa del Parlament i, mentre alguns encara tenien l’ensurt al cos i d’altres conversaven entre rialles, s’ha pogut reprendre el ple.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Guerra a Ucraïna Trump es limita a amenaçar Rússia amb aranzels mentre rearma Ucraïna
- Comissió Bilateral Estat-Generalitat ERC veu insuficient el nou finançament: "La música sona bé, però les concrecions són mínimes"
- Finançament autonòmic Andalusia esclata contra l’acord de finançament amb Catalunya i el Govern li ofereix acollir-se al mateix model
- Successos La investigació de l’incendi de Paüls apunta a l’acció humana com a causa: negligència o provocat
- Estudi científic ¿Per què algunes persones necessiten posposar més vegades el despertador? La ciència té una resposta (i afecta més les dones)