Per desobediència i malversació
Llarena tanca la instrucció de la causa contra Serret
El magistrat del Suprem que instrueix la causa del procés, Pablo Llarena, ha acordat la conclusió del sumari respecte de l’exconsellera catalana Meritxell Serret, processada pels presumptes delictes de desobediència i malversació de cabals públics el 21 de març passat del 2018.
En una interlocutòria de quatre pàgines, el magistrat recorda que Serret no va ser jutjada en la causa de l’1-O perquè era a Bèlgica «en situació de rebel·lia» i recull que va comparèixer en el tribunal l’11 de març passat i va prestar declaració el 30 d’abril, després de la qual cosa va quedar en llibertat provisional.
En la interlocutòria disposa que es remeti testimoni de la causa juntament amb els objectes intervinguts, les quantitats consignades i/o ocupades i les peces separades corresponents a la Sala competent per revisar la conclusió, previ emplaçament de les parts per terme de 15 dies davant d’aquesta.
- Tragèdia al mar La família dels valencians morts en el naufragi d’Indonèsia: «No tornarem a Espanya sense tots quatre, tots junts»
- Temporal de pluja L’alerta roja per pluges reviu els fantasmes de la dana a la zona zero de València
- Anàlisi d’audiència El duel entre ‘El hormiguero’ i ‘La revuelta’ el 2025: un guanyador i l’‘efecte Rosalía’
- Informe de l’ONU L’època més violenta de la història recent s’endureix amb dones i nenes a tot el món
- Queden tres desapareguts Troben el cos de la nena espanyola desapareguda en el naufragi del vaixell d’Indonèsia
