Judici al procés
L’exconsellera fugida Serret s’entrega al Suprem
L’exconsellera d’Agricultura Meritxell Serret, que va fugir de Catalunya a Bèlgica amb altres exconsellers i l’expresident Carles Puigdemont, ha comparegut avui voluntàriament davant el Tribunal Suprem acompanyada del seu advocat, Iñigo Iruin.
El seu processament es va produir per malversació de cabdals públics i desobediència, però previsiblement la seva condemna hauria quedat reduïda a aquest últim il·lícit, com va ocórrer amb els exconsellers Meritxell Borràs i Carles Mundó.
Amb la seva compareixença davant l’alt tribunal, Serret pot regularitzar la seva situació de rebel·lia davant la justícia espanyola.
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- Meteorologia adversa Catalunya s’endinsa en el Nadal més turbulent des de l’any 2008
- El Barça debat sobre el central
- Investigació oberta Mossos rastreja el GPS del mòbil de Jonathan Andic per reconstruir els seus passos
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- Ruta Un encreuament de camins
- Regal nadalenc La gran sèrie sobre el futbol americà i la vida
- Cata mayor Entre l’ou farcit i el cubanito
- Taules amb un toc brillant Els millors plats festius de BCN
