Manuel Valls: «Després de pensar-lo molt, vaig votar Salvador Illa el 14-F»
Argumenta que «el seu discurs era l’única alternativa a l’independentisme»

zentauroepp47270475 barcelona 08 03 2019 manuel valls valls presenta a maria luz190309121831 /
L’exprimer ministre francès i regidor de Barcelona pel Canvi a l’Ajuntament de Barcelona, Manuel Valls, ha admès en una entrevista a ‘La Vanguardia’ que en les eleccions catalanes del 14 de febrer va votar el candidat del PSC a la Generalitat, Salvador Illa. «Després de pensar-lo molt vaig votar Salvador Illa», confessa.
Un vot al partit socialista que Valls va donar malgrat factors que no el convencien. Així, revela que va votar Illa «malgrat les ambigüitats del PSC durant el procés, malgrat l’alt preu que estem pagant per la seva coalició de govern amb Podem i de l’insofrible de les seves cessions a Bildu i a ERC». ¿Per què va votar per ell, llavors? «El seu discurs era l’única alternativa a l’independentisme», rebla.
En l’entrevista, Valls també es refereix a la debacle de Ciutadans, partit en el qual ell va iniciar la seva carrera política a Barcelona. «Estic molt trist pel que ha passat, es van equivocar». I sobre si va votar Eva Parera, la seva mà dreta en el consistori i número 3 a les les llistes del PP per Barcelona, el dirigent admet que no, malgrat valorar la voluntat d’obertura del PP: «El PP ha mirat d’obrir-se a personalitats com Lorena Roldán, i Eva, però mai he votat conservador», diu.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Víctima mortal Mor un auxiliar forestal que treballava en l’extinció de l’incendi de Paüls després de caure 20 metres
- Estiu de 2026 MediaMarkt ocuparà la gran botiga de FNAC al Triangle de plaça Catalunya
- Canvis després del congrés Lorena Roldán deixa el seu escó com a senadora i obre el ball de cadires al PP català
- Nova ordenació de jutjats Catalunya comptarà amb 109 unitats judicials noves, de les quals 34 són prioritàries
- En un informe El jutge rastreja el finançament del PSOE i requereix informació sobre les donacions d’Ábalos