Vox es burla d'un PP que veu «domesticat» pel Govern
Olona qualifica els populars de dreta «submisa, complaent i contemplativa»
«Malgrat que els aliats de Vox es vesteixin de seda, aliats de Vox es queden», replica Iglesias

zentauroepp55504364 espinosa de los monteros201020170546 /
Una setmana després que Pablo Casado s’allunyés de Vox i votés ‘no’ a la moció de censura presentada pel partit d’extrema dreta, el portaveu dels ultres al Congrés, Iván Espinosa de los Monteros, s’ha burlat del PP per haver-se deixat «domesticar» pel Govern. «Ja els han homologat, ja els han donat el carnet de demòcrates», ha etzibat al grup de ministres.
Els dirigents de la formació liderada per Santiago Abascal han carregat contra socialistes i morats per intentar censurar el seu missatge. No obstant, han omplert les seves intervencions de retrets als conservadors pel distanciament que va marcar Casado amb Vox dijous passat.
En aquest sentit, la presidenta del grup parlamentari d’ultradreta, Macarena Olona, ha assegurat que l’Executiu està content amb la dreta «submisa, complaent, comtemplativa» i «castigada per la corrupció» que representa el PP. A més, ha assegurat que el ‘no’ de Casado a la moció de censura que van presentar va ser «un ‘no’ a l’existència de Vox».
«¿Com poden tenir aquesta poca vergonya?», ha continuat Olona que, tot seguit, ha assenyalat que abans de l’aparició de Vox, els diputats del Partit Popular «eren els feixistes per a l’esquerra».
La rèplica
Notícies relacionadesEl vicepresident segon del Govern, Pablo Iglesias, ha rebutjat que el PP s’hagi distanciat de Vox. Fent referència a un manifest que van recolzar diverses formacions de la Cambra baixa durant la moció de censura, el líder d’Unides Podem ha apuntat que els populars i Cs tenen un problema per donar l’esquena a l’extrema dreta i és que «estan obligats a continuar governant i competint» amb els ultres.
«Malgrat que els aliats de Vox es vesteixin de seda, aliats de Vox es queden», ha conclòs Iglesias.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Successos Un piròman provoca nou incendis en mitja hora a Cambrils i deixa danys en comerços i restaurants
- Conseqüències de l’apagada El Govern té un pla b amb reserves de gasoil per si hi ha una altra apagada
- Entrevista Joan Gabriel Bergas, catedràtic en Enginyeria Elèctrica de la UPC: "Són set 'barcelones' que van caure de cop"
- PRIMER DE MAIG ¿Per què l'1 de maig és el Dia del Treball?
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se