Vox avisa l'arc parlamentari de possible vot ocult a favor de la moció de censura
Els ultres lamenten que el PP no aclareixi si s'abstindrà o votarà en contra de la proposta
Espinosa de los Monteros assegura que hi ha socialistes que volen que la iniciativa triomfi

undefined54941747 graf5047 madrid 15 09 2020 el portavoz de vox en el cong200915183719 /
Malgrat que cap partit no ha donat suport a la moció de censura de Vox, en el partit ultra creuen que hi pot haver sorpreses i que, dijous, quan es voti, hi haurà més 'sí' dels esperats. El portaveu nacional del partit i el seu homòleg en el Congrés, Jorge Buxadé e Iván Espinosa de los Monteros, respectivament, han avisat que més d'un diputat d'altres formacions està disposat a donar suport a la moció presentada per Santiago Abascal per fer fora de la Moncloa Pedro Sánchez.
«Estic convençut que no hi haurà només 52 vots a favor de la moció de censura de Vox», ha sentenciat aquest dilluns Buxadé, assenyalant que no només els 52 parlamentaris d'extrema dreta ratificaran la iniciativa. No obstant això, ha assenyalat que, en cas d'equivocar-se, quedarà patent que la resta de l'arc polític «prefereixen Sánchez i [Pablo] Iglesias en el Govern abans que canviar el Govern d'Espanya».
Més informació (Auto)
Título notícia (Auto)
En la mateixa línia s'havia expressat hores abans Espinosa de los Monteros. «Sé de bona fe que hi ha gent que vol votar a favor en gairebé tots els partits», ha insistit en una entrevista a TVE , en què ha advertit que dijous hi pot haver «alguna sorpresa». Referent a això, ha remarcat que també hi ha diputats socialistes que podrien votar 'sí' a la moció perquè «pretengui que governi algú dins del PSOE que tingui una altra versió de les coses».
La incertesa del PP
Notícies relacionadesA més, ambdós dirigents han mostrat el seu desconcert per l'estratègia escollida pel líder del PP, Pablo Casado. Espinosa de los Monteros ha assenyalat que és «difícil saber» quin acabarà sent el sentit del vot dels conservadors, que es debaten entre l'abstenció i el 'no'. Buxadé també ha apuntant que fins dijous no se sabrà del cert l'elecció dels populars.
📺 @ivanedlm en @LaHoraTVE.
— VOX 🇪🇸 (@vox_es) 19 de octubre de 2020
"Hay una corriente, cada vez más extendida, que está ya muy cansada de este Gobierno y muy asustada de lo que nos viene por delante".
📢 #MociónContraLaMafia
⬇ Hilo con sus intervenciones ⬇ pic.twitter.com/IFoGtmdl7c
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Entrevista Joan Gabriel Bergas, catedràtic en Enginyeria Elèctrica de la UPC: "Són set 'barcelones' que van caure de cop"
- PRIMER DE MAIG ¿Per què l'1 de maig és el Dia del Treball?
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se
- Champions league Dembélé silencia l’Arsenal i acosta el PSG a la final de Múnic
- Apunt ¿S’ho imaginen?