'CAS NÓOS'
L'Audiència de Palma anul·la la semillibertat d'Iñaki Urdangarin
El tribunal, que estima els recursos de la Fiscalia, també nega al cunyat del Rei la possibilitat de sortir un cap de setmana al mes de la presó
09/09/2020 Iñaki UrdangarÃn ve más lejano la obtención del régimen de semi libertad tras el recurso de la FiscalÃa /
La Secció Primera de l’Audiència Provincial de les Balears ha rebutjat aquest dimecres la progressió al tercer grau penitenciari d’Iñaki Urdangarin, així com la possibilitat que pugui sortir un cap de setmana al mes de la presó. Així es recull en dues resolucions que l’Audiència de Palma ha dictat aquest dimecres.
D’aquesta manera, Urdangarin, que compleix una condemna de 5 anys i 10 mesos per corrupció a la presó avilesa de Brieva des del juny del 2018, seguirà en segon grau.
El tribunal que va condemnar pel ‘cas Nóos’ el cunyat del Rei ha estimat els recursos de la fiscalia contra les decisions del Jutjat de Vigilància Penitenciària número 1 de Valladolid, que li va concedir una progressió de grau a règim obert i sortir de la presó un cap de setmana al mes.
- Mobilitat Restablert el servei de trens a les línies R13, R14, RT1 i R4 de Rodalies
- Sense sortir de la comarca El poble a només 30 minuts de Rubí ideal per a una escapada de natura sense sortir del Vallès
- Cine On es poden veure les pel·lícules nominades als premis Gaudí
- Investigació oberta ¿Qui va matar Magdalena Mas? Una samarreta, tres extraccions en caixers... i un crim sense resoldre des del 2005
- Manifestació contra el caos ferroviari Milers de persones convocades per l’ANC denuncien el caos de Rodalies: «La independència és l’única solució»
