REBEQUERIA 2.0
Álvarez de Toledo estrena canal de Youtube carregant contra el PP per relegar-la al Congrés
La diputada denuncia que el partit no li permeti assistir als plens i avança que utilitzarà aquest nou canal per exercir «la seva responsabilitat davant els electors»
L’exportaveu del PP al Congrés dels Diputats Cayetana Álvarez de Toledo ha carregat aquest dimarts contra el PP per relegar-la a la Cambra baixa i no permetre-li formar part del 50% de diputats que assisteixen als plens i sessions de control de forma presencial.
En un nou canal a Youtube en el qual s’estrena com a ‘diputada rasa’ amb un missatge des del seu nou despatx al Congrés, Álvarez de Toledo ha explicat que aprofitarà aquest mitjà per traslladar la seva activitat a la Cambra baixa, exercir «la seva responsabilitat davant els electors» i «eixamplar els marges de llibertat del parlamentari».
En el seu primer missatge des d’aquest nou canal, ha censurat el paper que li ha atorgat el partit de Pablo Casado des que el mes d’agost passat va acordar rellevar-la com a portaveu al Congrés. Així, ha explicat que la setmana passada va demanar formar part del 50% de diputats que poden assistir de manera presencial al ple i a les sessions de control però no se li ha permès.
Segons ha concretat, la direcció del partit li va explicar que únicament es permetrà l’assistència dels 44 diputats «més importants» del Grup Parlamentari. «Jo continuo pensant que la política pot ser una activitat adulta, digna i de qualitat», ha remarcat al respecte.
Igualment, ha indicat que va sol·licitar formar part de la Comissió Constitucional del Congrés i de Política Territorial, Justícia, Exteriors o Igualtat però l’endemà Génova va avançar que integraria les comissions d’Hisenda, Unió Europea i de Ciència i Universitats.
La diputada del PP ha explicat que obre aquest canal, registrat com a CATilinarias I/Los cuarenta y cuatro en una picada d’ullet a Ciceró, perquè segueix «obstinada» en contribuir a una nova majoria constitucionalista a Catalunya i creu que la política pot ser «intel·ligent, digna i de qualitat».
Reflexionar contra l’actualitat
Notícies relacionadesSegons concreta, aquesta via de comunicació servirà per reflexionar sobre els grans temes de l’actualitat i informar de la seva activitat en el Congrés i li permetrà «eixamplar els marges de llibertat del parlamentari».
«La nostra és una democràcia amb partits fortament jerarquitzats i això minva la llibertat, el perfil i la veu dels parlamentaris i, per tant, també la seva responsabilitat directa davant els electors i la seva capacitat de presentació», argumenta al respecte.
- Tips de les residències d’estudiants a Collblanc
- Testimonis L’Illa Glòries comença a bategar amb les primeres mudances de nous veïns
- Cas excepcional Alegria per als conductors a Espanya: no hauran de passar la ITV a partir de 2025 si el seu cotxe està en aquesta llista
- Septuagenaris amb els peus a la sorra
- La paradoxa d’Ana Obregón
- Indignació Tàrrega, farta del repte viral de defecar a l’aigua: contracta vigilants després del tercer tancament en una setmana
- Medi ambient Els pops fugen d’Espanya i envaeixen les costes britàniques: aquest és el motiu
- Vigents des del 2022 La banca confia que les mesures d’alleujament hipotecari per a classes mitjanes decaiguin al novembre
- Altes temperatures Dones grans que es confinen per «no morir» de calor: «Em tanco amb un ventilador, tres ampolles d’aigua... i les telenovel·les turques»
- Entrevista Sandra Ramos, consellera de Festes de Tarragona: "La festa major de Sant Magí ens ajuda a conscienciar sobre la importància de l'aigua"