incident al Congrés
Lastra, a un diputat del PP: «¿M'estàs amenaçant?»
La portaveu socialista s'encara amb el popular José Ignacio Echániz, que l'ha increpat amb un «ja ho veuràs», segons fonts del PSOE
La portaveu parlamentària del PSOE, Adriana Lastra, s’ha encarat amb un diputat del PP al Congrés durant el debat sobre la cinquena pròrroga de l’estat d’alarma quan ha qüestionat la gestió de la crisi del coronavirus del Govern del PP a la Comunitat de Madrid. «¿M’estàs amenaçant?», li ha preguntat.
El destinatari era el portaveu de Sanitat del PP, José Ignacio Echániz, que s’ha regirat en el seu escó quan Lastra ha criticat els populars per «aclamar» les manifestacions contra l’Executiu, quan ha preguntat si el seu líder, Pablo Casado, i la presidenta madrilenya, Isabel Díaz Ayuso, es farien responsable de les conseqüències d’un rebrot a la Comunitat de Madrid i quan ha instat a la «responsabilitat» el primer partit de l’oposició.
«Ja ho ho veuràs»
Notícies relacionades«Ja ho veuràs», diuen en el PSOE que són les paraules que ha adreçat a la portaveu socialista, que, a l’adonar-se’n, ha preguntat al diputat popular si l’estava amenaçant. «¿M’estàs amenaçant, Echániz?», ha reaccionat de seguida.
Minuts després, Gabriel Rufián ha sortit en defensa de la diputada socialista i ha carregat contra Echániz, al qual ha retret una actitud que considera «una autèntica vergonya». «Anar a escoles de pagament no et fa més educat», ha manifestat el portaveu d’ERC.
- Ciència espacial Telescopis de tot el món observen l’arribada d’un gegantí objecte interestel·lar al nostre Sistema Solar
- Xarxes Molts turistes confonen Mallorca amb França i creuen que l'alemany és l'idioma oficial, segons una enquesta de carrer a Palma
- Sous públics Els funcionaris de l’Estat cobraran una paga per retards i la pujada del 0,5% en la nòmina de juliol
- Pakito i Akkaspace, dos ‘hackers’ adolescents
- Festivals Cancel·lat el concert de Fito Páez que havia d'inaugurar el festival de Cap Roig
- Reacció a l'escàndol El PSOE expulsarà els militants puteros com a resposta als àudios masclistes d'Ábalos
- Incendi forestal a Girona: confinen els veïns de dos barris de la ciutat
- Comitè federal Sánchez reestructura el PSOE amb perfils connectats als seus gabinets en el Govern
- Fugida salarial del 0,5% Els funcionaris de la Generalitat no cobraran fins a l’octubre la paga de fins a 625 euros pels retards pendents
- Entrevista Fito Páez: «Després del fracàs de les esquerres, el món està brutalitzat i tirant a la dreta»