alternativa electoral
Registrat el nou Partit Nacionalista de Catalunya
mesa-electoral
El partit polític impulsat per la plataforma El País de Demà, també coneguda com el grup de Poblet, es dirà Partit Nacionalista de Catalunya i tindrà per objectiu impulsar una opció catalanista moderada en les pròximes eleccions autonòmiques.
Segons han avançat el diari ‘Ara’ fonts d’El País de Demà, aquest nom ja està inscrit en el registre de partits polítics.
Notícies relacionadesEls drets d’aquesta marca pertanyen a un grup de persones que l’han posat a disposició dels impulsors de la nova opció electoral, amb la qual cosa a partir d’ara hi haurà dues personalitats jurídiques diferents: El País de Demà, que continuarà com a plataforma, i el Partit Nacionalista de Catalunya.
El passat 7 de març, el grup de Poblet va acordar «impulsar una nova opció electoral» que aglutini el vot catalanista moderat, d’aquells sobiranistes que rebutgen la via unilateral i volen rellançar l’economia catalana incrementant la competitivitat.
- Sorteig Extraordinari de Nadal 2025 Comprovar Loteria Nadal 2025: consultar si el meu dècim té premi
- ¡Que deixis de plorar, nen!
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Reforç de la seguretat L’aeroport del Prat aconsegueix reduir els furts en un 80%
- Urbanisme La Rambla guanyarà un 33% d’espai per als vianants després de ressituar les terrasses
- Reunió del Consell Executiu Illa fa una crida a la calma davant la tensió veïnal
- Crisi migratòria Entitats socials i Generalitat pacten ressituar migrants del B9
- Més policia als eixos comercials
