La fiscalia s'oposa al 100.2 de Romeva perquè «no assumeix el caràcter delictiu de la seva conducta»
Considera que la feina que farà té similituds amb la que tenia com a conseller
La fiscalia ha presentat un escrit d’oposició a l’aplicació de l’article 100.2 a Raül Romeva per treballar, en la mateixa línia que ho estan fent la resta de presos independentistes. El ministeri públic insisteix a parlar de «segon grau i mig» i remarca que Romeva «no assumeix el caràcter delictiu de la seva conducta».
També es queixa que no ha fet cap tractament i considera que treballar en una entitat de cooperació entre Catalunya i Bòsnia no aportarà cap efecte en aquest sentit. És més, la fiscalia aprecia «certa similitud» entre la feina que farà i la que feia com a conseller, «fet que no li va impedir cometre el delicte».
«No només no hi ha relació entre el delicte comès i la realització d’activitat laboral, sinó que els hàbits laborals no són una mancança que s’hagi de treballar en l’intern», ha afegit. A més, la fiscalia remarca que tampoc és necessari aconseguir la reinserció social de Romeva, perquè està «plenament inserit en la societat».
- Asador "Una parada obligatòria": els elogis al millor restaurant de Sant Boi de Llobregat, segons Tripadvisor
- Un Barça instal·lat en el caos
- Educació La sincera crítica d'una mare pel cost de 'La tornada al col·le': "Ens han demanat vuit llibres i no sap ni llegir ni escriure"
- Centres penitenciaris Una agressió sexual a Lledoners i un atac múltiple a funcionaris de Brians 2 en només dues setmanes
- Futur pol innovador a Sant Feliu