ingressat al Joan XXIII
El menor atropellat pels Mossos a Tarragona continua estable
El jove va patir un traumatisme cranioencefàlic i politraumatismes
tarragonadigital - minut a minut un vehicle dels mossos d esquadra atropella un manifestant a tarragona tgndigital-1184577532898754560 /
El menor de 17 anys que ahir a la nit va ser atropellat per un furgó dels Mossos d’Esquadra durant les mobilitzacions contra la sentència del procés a la plaça Imperial Tarraco de Tarragona continua ingressat «estable» a l’hospital Joan XXIII. El jove, que va patir un traumatisme cranioencefàlic i politraumatismes, continua ingressat a la sala d’intermedis i la seva situació és estable, segons han informat fonts hospitalàries.
Una manifestació amb unes 2.000 persones va desembocar ahir en enfrontaments entre els participants i les forces de seguretat. Durant les càrregues, el jove va ser atropellat per un furgó dels Mossos d’Esquadra i va ser evacuat inconscient en ambulància a l’hospital. A Tarragona es van detenir cinc persones per les protestes.
Aquest dijous, estudiants de secundària s’han concentrat davant el rectorat de la Universitat Rovira i Virgili (URV) per reclamar que se suspenguin les classes en senyal de protesta.
- Al minut Guerra de l’Iran, en directe: última hora de la situació a l’Orient Mitjà
- Final de gira a Espanya L’estiu en què Bad Bunny es va convertir en la icona de Puerto Rico: quan el ‘perreo’ va enderrocar un govern masclista i corrupte
- Anticiclons subtropicals Els termòmetres tocaran sostre la setmana vinent i deixaran un Sant Joan marcat per la calor extrema
- Automobilisme Hamilton fa història amb Ferrari i torna a enamorar a Barcelona
- Estiu L'OCU avisa: molts gelats bombó porten més greix de coco i palma que nata
