DIADA 2019
Una periodista de TVE, agredida durant un directe en la Diada | Vídeo
Diverses persones li han tirat una pedra a més de llançar-li aigua sobre la càmera, i li han tombat el trípode a terra entre insults, ha denunciat RTVE

tve
RTVE ha denunciat aquest dimecres que la periodista de TVE Ángela García Romero ha sigut agredida durant la cobertura informativa de la manifestació de la Diada la Diadaals exteriors del Parlament de Catalunya.
A través de les seves xarxes socials, l’ens públic ha compartit un vídeo en el qual es pot veure com diversos manifestants es col·loquen davant de la càmera i llancen aigua a la periodista per sabotejar la gravació.
🔴Defendemos el derecho a informar libremente. No queremos ser los protagonistas de las noticias sino contarlas. Nuestro apoyo a los profesionales de @tve_catalunya y a compañer@s de otras TVs con dificultades para ejercer su deber de informar. ¡Sin periodismo no hay democracia! pic.twitter.com/YiWAwwZCau
— C.Informativos TVE (@CdItve) 11 de septiembre de 2019
«Mentre estava fent una connexió en directe, per informar de les mobilitzacions fora de la Cambra catalana, li han tirat una pedra, aigua sobre la càmera i han llançat el trípode al terra entre insults», han denunciat des de RTVE.
- Catalunya redueix la burocràcia per treballar als boscos
- Revolució en la mobilitat Els llums V16 permetran avisar dels incidents de trànsit en temps real
- El conflicte del Pròxim Orient La manifestació propalestina de BCN acaba en aldarulls
- Urbanisme Les obres a l’interior de l’estació de Sants desorienten els viatgers
- Compte enrere en el sector bancari El mercat augura que el BBVA es quedarà entre el 30% i el 50% en l’opa
- REIVINDICACIONS L’intrusisme inquieta els anestesistes: «Hi ha metges no especialistes que estan realitzant sedacions i això comporta greus riscos»
- Premi Planeta Juan del Val, guanyador del premi Planeta 2025: «Hi ha massa escriptors educats, l’art ha de tenir cert afany de provocació»
- «El president de la pau» ¿És veritat que Trump ha parat 8 guerres? ‘Fact check’ sobre l’afirmació del president dels EUA
- Al Parlament ERC, els Comuns i la CUP demanen la compareixença de Parlon i Trapero per l’ús de gas pebre en la manifestació propalestina
- Estudiants L’agitador Vito Quiles fa una breu aparició a la UAB en un matí marcat per la tensió i les càrregues policials