TROBADA A GINEBRA
Reunió independentista a Suïssa amb Torra, Puigdemont i Rovira
En la trobada també intervenen l'exdiputada de la CUP Anna Gabriel, l'ANC i Òmnium
Aborden la Diada i una estratègia unitària per respondre a la pròxima sentència de l'1-O
zentauroepp42575790 graf5786 ginebra suiza 18 03 2018 el expresidente de l190830231112 /
Aquest divendres el president de la Generalitat, Quim Torra; el seu antecessor en el càrrec, Carles Puigdemont, i la secretària generald’ERC, Marta Rovira, han encapçalat una reunió amb membres la CUP, l’Assemblea Nacional Catalana (ANC) i Òmnium Cultural a Ginebra (Suïssa), segons ha avançat ‘El Nacional’. En ple xoc entre els socis del Govern, partits i entitats independentistes han abordat com celebrar la Diada i han provat de dissenyar una estratègia unitària de cara a la pròxima sentència del Tribunal Suprem per als encausats per l’1-O.
A última hora d’aquest divendres, els actors que han participat en aquesta trobada continuaven reunits, per tant, la reunió podria prolongar-se fins aquest dissabte. Segons fonts pròximes a la reunió, a aquesta nova trobada també ha acudit l’exdiputada de la CUP Anna Gabriel, que fa més d’un any que viu a Ginebra, i la dirigent de JxCat Elsa Artadi.
Cita anterior al juliol
És la segona cita independentista després de la trobada de principis de juliol, també a Suïssa. En aquella ocasió, la reunió la van presidir Torra i el vicepresident i conseller d’Economia, Pere Aragonès.
- CAS ZAPATERO La UDEF destaca que Zapatero va entregar al seu «lloctinent» un llistat de possibles clients: Florentino Pérez, Beatriz Corredor i Josu Jon Imaz
- Temps estival Barcelona afronta una nit de calor tropical aquest diumenge, amb temperatures per sobre dels 20 graus
- Acte a Catalunya amb Tellado El PP exigeix a Sánchez aclarir quina influència tenia Zapatero: «És l’escàndol més gran de la política al nostre país»
- Locals polèmics Bars que encara exhibeixen simbologia franquista malgrat la llei de memòria democràtica: «No s’entén que no els multin»
- Entrevista Elma Saiz: «Davant la sinistra prioritat nacional del PP i Vox, la nostra prioritat és la igualtat d’oportunitats»
