Govern en funcions

La roda de premsa del Consell de Ministres, en directe

La reunió es produeix un dia després del segon intent fallit d'investir Sánchez

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

El Consell de Ministres es reuneix aquest divendres i, després, la vicepresidenta en funcions, Carmen Calvo, compareix davant de la premsa per donar compte dels assumptes tractats.

Notícies relacionades

Aquesta cita es produeix tan sols un dia després que el segon intent per investir el candidat socialista, Pedro Sánchez, fracassés. El president en funcions ja ha anunciat que “no llança la tovallola” i continuarà negociant per provar de ser elegit abans del 23 de setembre i així tornar al Palau de la Moncloa.

La web d’EL PERIÓDICO ofereix en directe la roda de premsa posterior al Consell.

GRAF4729. MADRID, 15/03/2019.- La vicepresidenta del Gobierno, Carmen Calvo, durante la rueda de prensa posterior a la reunión del Consejo de Ministros hoy en La Moncloa. Calvo ha anunciado hoy que los restos de Francisco Franco serán exhumados del Valle de los Caídos y enterrados de nuevo en el panteón del cementerio de Mingorrubio, en el Pardo, el próximo 10 de junio. EFE/ Angel Diaz

GRAF4729. MADRID, 15/03/2019.- La vicepresidenta del Gobierno, Carmen Calvo, durante la rueda de prensa posterior a la reunión del Consejo de Ministros hoy en La Moncloa. Calvo ha anunciado hoy que los restos de Francisco Franco serán exhumados del Valle de los Caídos y enterrados de nuevo en el panteón del cementerio de Mingorrubio, en el Pardo, el próximo 10 de junio. EFE/ Angel Diaz / ANGEL DIAZ (EFE)