CRÍTIQUES MASCLISTES
Rufián defensa la capacitat d'Irene Montero per entrar al Govern de Sánchez
El portaveu d'ERC al Congrés condemna les veus que qüestionen que podria formar part de l'Executiu per ser "la dona de"

zentauroepp49146959 rufian montero190720180553
Gabriel Rufián, portaveu d’ERC al Congrés, ha sortit en defensa de la portaveu d’Unides Podem a la Cambra baixa, Irene Montero, per les crítiques masclistes que ha rebut després de fer-se públic que podria ser una de les integrants del Govern de Pedro Sánchez.
El nom de Montero, que ha sol·licitat el vot telemàtic pel seu avançat estat de gestació, ha sortit a col·lació quan la seva parella, Pablo Iglesias,, líder de la formació morada, ha decidit fer un pas enrere per no entorpir la coalició de Govern que faria Sánchez president.
Quan ha començat a especular-se que Montero podria entrar no només al Consell de Ministres sinó fins i tot ocupar la vicepresidència, són molts els que han posat en dubte a les xarxes socials la seva qualificació per formar part d’aquest Executiu, i han al·ludit al fet que sigui "la dona de". És llavors quan Rufián ha sortit al pas d’aquestes crítiques i ha resumit el currículum de Montero al seu compte de Twitter: "Irene Montero. Llicenciada en Psicologia, màster en Psicologia de l’Educació, doctoranda en Formació de Professorat Universitari, una residència concedida per a Harvard i de les millors parlamentàries q he vist en 4 anys".
Notícies relacionadesIrene Montero. Licenciada en Psicología, Máster en Psicología de la Educación, doctorando en Formación de Profesorado Universitario, una residencia concedida para Harvard y de las mejores parlamentarias q he visto en 4 años.
— Gabriel Rufián (@gabrielrufian) 20 de julio de 2019
Haceos así que tenéis un poco de machismo en la cara.
I ha afegit: "Feu-vos així que teniu una mica de masclisme a la cara".
Però Rufián no ha sigut l’únic que ha defensat Montero. Són molts els tuitaires que han recordat que la portaveu morada és la segona d’Unides Podem i que, per tant, està "qualificada per ser vicepresidenta".
- Partit Popular Toni Nadal, al Congrés del PP: «A Mallorca parlem català, no mallorquí»
- Polèmica L’alcaldessa de Palafrugell nega que s’hagi prohibit als grups d’havaneres afegir-se al públic si canta ‘El meu avi’
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- El mapa territorial Enquesta CIS: El PSOE assetja cinc governs autonòmics del PP en l’equador de la legislatura
- Apunt Una vergonya absoluta
- Lloc de somni El poble de cinema a 40 minuts de Girona on van rodar 'Joc de Trons'
- És legal ficar el teu gos en una gàbia 8 hores al dia? L’advocat Xavi Abat et treu de dubtes: "Una abominació"
- LLIBRES La Barcelona dels prodigis literaris
- Patri Guijarro: "Ja em sento més jo a la selecció, com al Barça"
- Victòria del campió d’Europa (2-0) El Madrid topa amb Luis Enrique