El president del Parlament Europeu respon a Puigdemont que l'entrega de l'acta correspon a Espanya
El president de l'Eurocambra afirma en una carta als eurodiputats electes Puigdemont i Comín que ell només pot actuar d'acord amb la JEC
zentauroepp48370623 president of the european parliament antonio tajani arrives 190530173910 /
El president del Parlament Europeu, Antonio Tajani, ha respost a Carles Puigdemont i a Toni Comín que l’entrega de l’acta d’eurodiputat correspon a les autoritats espanyoles. Tajani ha respost a les queixes de Puigdemont i Comín a través d’una carta formal enviada aquest mateix dijous.
Fonts coneixedores del contingut de la missiva han explicat que Tajani argumenta que ell només pot actuar dins del marc legal. Així, el president del Parlament Europeu es remet a les decisions de la Junta Electoral Central i a les autoritats de l’Estat.
Notícies relacionadesEls dos candidats de Lliures per Europa s’han queixat en diverses ocasions a Tajani i han denunciat les “irregularitats” de l’Estat espanyol per determinar si podien assumir el mandat.
- Mendicitat digital Morir en directe per un repte d’internet
- LLEURE Els clubs socials només per a dones s’obren pas a BCN
- Comerç Aquests són els horaris i centres comercials que obren aquest diumenge a Barcelona
- CRÍTICA Xabier Anduaga es llueix al Liceu
- Campanades L'enginyeria artesanal del vestit de les campanades de Pedroche: dotze anys d'història i una tiara de mascareta
- Intervencions a la frontera França alerta de l’augment de la violència dels contrabandistes de tabac a la Cerdanya
- Gala de cine Critics Choise Awards 2026: Els millors ‘looks’ de l’alfombra vermella, d’Ariana Grande a Odessa A'zion, Chase Infiniti i Elle Fanning
- Mercat laboral Madrid avança Catalunya i s’erigeix com el territori amb més ocupats a Espanya
- Borrasca Francis La neu ja irromp en diversos punts de l’interior i prelitoral català i presagia unes cavalcades de Reis gèlides
- Projecte truncat Javier Gutiérrez, frustrat després de la cancel·lació de la sèrie sobre Amancio Ortega a Prime Video que havia de protagonitzar: «Potser va interessar conservar el seu anonimat»
